Gå til innhold

Hvem ble sendt hjem i Unkarskvinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte inn til minstejenta fordi hun voknet så jeg fikk ikke med meg utdeling av rosenen... Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

hmm... iallefall kjetil (husker spesielt han pga jeg kjenner mora hans)... ellers husker jeg ikke navnene på alle. en svenske..

Skrevet

hmm... iallefall kjetil (husker spesielt han pga jeg kjenner mora hans)... ellers husker jeg ikke navnene på alle. en svenske..

Jeg tittet bare såvidt innom, men synes den danske ungkarskvinnen er veldig sjarmerende og søt.

Det var bare det jeg ville si.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg tittet bare såvidt innom, men synes den danske ungkarskvinnen er veldig sjarmerende og søt.

Mm, sånn skulle man sett ut!!

Skrevet

Mm, sånn skulle man sett ut!!

Jeg synes du er fin også, jeg.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg synes du er fin også, jeg.

Ja, er vi vel alle ;)

Skrevet

Har du lagt merke til at hun har ganske stor rumpe? ;-) Likner litt på min. Det er så befriende å se en "perfekt dame på tv" som samtidig er bred over baken. Jeg får et lite selvtillitskick av det, jeg :-)

Skrevet

Har du lagt merke til at hun har ganske stor rumpe? ;-) Likner litt på min. Det er så befriende å se en "perfekt dame på tv" som samtidig er bred over baken. Jeg får et lite selvtillitskick av det, jeg :-)

Den danske? Nei, det la jeg faktisk ikke merke til. Men hun er veldig pen og sprudlende og sjarmerende.I sammenligning synes jeg Janniche blir litt tam. Dessuten er jeg svak for det danske språket. Synes det er levende og sexy.

fei1365380229
Skrevet

Den danske? Nei, det la jeg faktisk ikke merke til. Men hun er veldig pen og sprudlende og sjarmerende.I sammenligning synes jeg Janniche blir litt tam. Dessuten er jeg svak for det danske språket. Synes det er levende og sexy.

Hun danske er søt, hun norske er grei nok, men hun svenske er bare pyton.

Pen nok, men litt teflon.

Skrevet

Er det bare jeg som syns hun norske dama virker totalt blåst!? Jeg prøvde meg på første episode, men måtte kapitulere over en fjortiss som ikke klarer å skille på kj- og skj-lyden.

Skrevet

Ja, ikke sant? Noe heeelt annet enn den norske filla.

Skrevet

Ja, ikke sant? Noe heeelt annet enn den norske filla.

Absolutt. Den danske virker også svært naturlig. Faktisk synes jeg Janniche er en smule affektert.

Skrevet

Er det bare jeg som syns hun norske dama virker totalt blåst!? Jeg prøvde meg på første episode, men måtte kapitulere over en fjortiss som ikke klarer å skille på kj- og skj-lyden.

Syntes ikek hun virker blåst, men derimot påtatt "tafatt" og det virker liksom som hun gjør seg til med sjenerte blikk og kleisete språk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...