Gjest EvyM Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg måtte inn til minstejenta fordi hun voknet så jeg fikk ikke med meg utdeling av rosenen... Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hmm... iallefall kjetil (husker spesielt han pga jeg kjenner mora hans)... ellers husker jeg ikke navnene på alle. en svenske.. 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hmm... iallefall kjetil (husker spesielt han pga jeg kjenner mora hans)... ellers husker jeg ikke navnene på alle. en svenske.. Jeg tittet bare såvidt innom, men synes den danske ungkarskvinnen er veldig sjarmerende og søt. Det var bare det jeg ville si. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tittet bare såvidt innom, men synes den danske ungkarskvinnen er veldig sjarmerende og søt. Det var bare det jeg ville si. Mm, sånn skulle man sett ut!! 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Mm, sånn skulle man sett ut!! Jeg synes du er fin også, jeg. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg synes du er fin også, jeg. Ja, er vi vel alle 0 Siter
Salli Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tittet bare såvidt innom, men synes den danske ungkarskvinnen er veldig sjarmerende og søt. Det var bare det jeg ville si. Har du lagt merke til at hun har ganske stor rumpe? ;-) Likner litt på min. Det er så befriende å se en "perfekt dame på tv" som samtidig er bred over baken. Jeg får et lite selvtillitskick av det, jeg :-) 0 Siter
Babette Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Har du lagt merke til at hun har ganske stor rumpe? ;-) Likner litt på min. Det er så befriende å se en "perfekt dame på tv" som samtidig er bred over baken. Jeg får et lite selvtillitskick av det, jeg :-) Den danske? Nei, det la jeg faktisk ikke merke til. Men hun er veldig pen og sprudlende og sjarmerende.I sammenligning synes jeg Janniche blir litt tam. Dessuten er jeg svak for det danske språket. Synes det er levende og sexy. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Den danske? Nei, det la jeg faktisk ikke merke til. Men hun er veldig pen og sprudlende og sjarmerende.I sammenligning synes jeg Janniche blir litt tam. Dessuten er jeg svak for det danske språket. Synes det er levende og sexy. Hun danske er søt, hun norske er grei nok, men hun svenske er bare pyton. Pen nok, men litt teflon. 0 Siter
nanna Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Er det bare jeg som syns hun norske dama virker totalt blåst!? Jeg prøvde meg på første episode, men måtte kapitulere over en fjortiss som ikke klarer å skille på kj- og skj-lyden. 0 Siter
nanna Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tittet bare såvidt innom, men synes den danske ungkarskvinnen er veldig sjarmerende og søt. Det var bare det jeg ville si. Ja, ikke sant? Noe heeelt annet enn den norske filla. 0 Siter
Babette Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Ja, ikke sant? Noe heeelt annet enn den norske filla. Absolutt. Den danske virker også svært naturlig. Faktisk synes jeg Janniche er en smule affektert. 0 Siter
serendipity Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Er det bare jeg som syns hun norske dama virker totalt blåst!? Jeg prøvde meg på første episode, men måtte kapitulere over en fjortiss som ikke klarer å skille på kj- og skj-lyden. Syntes ikek hun virker blåst, men derimot påtatt "tafatt" og det virker liksom som hun gjør seg til med sjenerte blikk og kleisete språk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.