Gemini Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Er det noen som vet om man kan fryse en fersk mozzarella-ost (i lake)? 0 Siter
Chloe Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Mozzarella kan fryses i revet tilstand. Mozzarella i lake? Har jeg aldri hørt om! *s* 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Mozzarella kan fryses i revet tilstand. Mozzarella i lake? Har jeg aldri hørt om! *s* Du får det på Lidl. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Mozzarella kan fryses i revet tilstand. Mozzarella i lake? Har jeg aldri hørt om! *s* Har du aldri hørt om Mozarella i lake? Det er jo sånn den ekte, ferske Mozarellaen selges. 0 Siter
Chloe Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Har du aldri hørt om Mozarella i lake? Det er jo sånn den ekte, ferske Mozarellaen selges. Ok, så er jeg en smule uinnvidd i osteverdenen!) Jeg har aldri tenkt så nøye over forskjellen på Mozarella og Fersk Mozarella. Men så handler jeg stort sett på Rema, da. Ikke Lidl. ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ok, så er jeg en smule uinnvidd i osteverdenen!) Jeg har aldri tenkt så nøye over forskjellen på Mozarella og Fersk Mozarella. Men så handler jeg stort sett på Rema, da. Ikke Lidl. ) Meny - det er butikken sin, det! ;o) Men hvis du feks skal ha en ordentlig tomat- og mozarellasalat, må du bruke fersk Mozarella. Den er litt mer geleaktig og porøs i konsistensen, og helt hvit i fargen. Nammenam med en skikkelig balsamicovinaigrette. ;o) 0 Siter
Chloe Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Meny - det er butikken sin, det! ;o) Men hvis du feks skal ha en ordentlig tomat- og mozarellasalat, må du bruke fersk Mozarella. Den er litt mer geleaktig og porøs i konsistensen, og helt hvit i fargen. Nammenam med en skikkelig balsamicovinaigrette. ;o) Meny, ja! Selvsagt! Ferskvarer. *pling* Kan sikkert ta turen over gata, jeg! ;o) Kjedelige meg har bare brukt Mozzarella til Pizza, vøtt! Hørtes da egentlig ikke så verst ut heller, den der! *nam* 0 Siter
Gemini Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Meny, ja! Selvsagt! Ferskvarer. *pling* Kan sikkert ta turen over gata, jeg! ;o) Kjedelige meg har bare brukt Mozzarella til Pizza, vøtt! Hørtes da egentlig ikke så verst ut heller, den der! *nam* Ser ikke så verst ut heller :-) http://www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=7266 :-) Også godt om man tar med litt ristede pinjekjerner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.