Gå til innhold

Skjult/fremmed nummer, to spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvordan går jeg fram for å finne ut hvem som har ringt meg? Nummeret ga null treff både i telefonkatalogen og Gule sider.

2. Hvis noen ringer meg med skjult nummer, har jeg da noen muligheter for å finne ut hvem det er?

(Dette er litt viktig ass..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremmed nr: Ring tilbake fra skjult nr og hør hvem som tar telefonen. ;) I noen tilfeller kan det være at ikke alle nr i et firma er registrert på navnet, så prøv å søke på nr med 0 istedetfor siste siffer, eller 00 som de to siste.

Skjult nr: Ja, hvis du anmelder kan politiet få det oppgitt fra telefonselskapene.

Skrevet

Kun via en anmeldelse hos politiet.

Du må skrive ned nøyaktig dato/klokkeslett, osv.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Fremmed nr: Ring tilbake fra skjult nr og hør hvem som tar telefonen. ;) I noen tilfeller kan det være at ikke alle nr i et firma er registrert på navnet, så prøv å søke på nr med 0 istedetfor siste siffer, eller 00 som de to siste.

Skjult nr: Ja, hvis du anmelder kan politiet få det oppgitt fra telefonselskapene.

Takk!

Skrevet

Kun via en anmeldelse hos politiet.

Du må skrive ned nøyaktig dato/klokkeslett, osv.

Med vennlig hilsen

Takk!

Skrevet

Anmeldes til politiet.

Jeg fikk en haug med telefoner midt på natta selv, angrer på at jeg ikke anmeldte det. Det er det eneste å gjøre (og ja, det gjør jeg neste gang)

Skrevet

2, Jeg fikk en trussel fra hemmelig nummer. jeg ringte politiet og de sa de ikke kunne gjøre noe med det. Selv om det var snakk om en alvorlig trussel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...