muriel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 1. Hvordan går jeg fram for å finne ut hvem som har ringt meg? Nummeret ga null treff både i telefonkatalogen og Gule sider. 2. Hvis noen ringer meg med skjult nummer, har jeg da noen muligheter for å finne ut hvem det er? (Dette er litt viktig ass..) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Fremmed nr: Ring tilbake fra skjult nr og hør hvem som tar telefonen. I noen tilfeller kan det være at ikke alle nr i et firma er registrert på navnet, så prøv å søke på nr med 0 istedetfor siste siffer, eller 00 som de to siste. Skjult nr: Ja, hvis du anmelder kan politiet få det oppgitt fra telefonselskapene. 0 Siter
Sør Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kun via en anmeldelse hos politiet. Du må skrive ned nøyaktig dato/klokkeslett, osv. Med vennlig hilsen 0 Siter
muriel Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Fremmed nr: Ring tilbake fra skjult nr og hør hvem som tar telefonen. I noen tilfeller kan det være at ikke alle nr i et firma er registrert på navnet, så prøv å søke på nr med 0 istedetfor siste siffer, eller 00 som de to siste. Skjult nr: Ja, hvis du anmelder kan politiet få det oppgitt fra telefonselskapene. Takk! 0 Siter
muriel Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Kun via en anmeldelse hos politiet. Du må skrive ned nøyaktig dato/klokkeslett, osv. Med vennlig hilsen Takk! 0 Siter
Gjest jre Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Anmeldes til politiet. Jeg fikk en haug med telefoner midt på natta selv, angrer på at jeg ikke anmeldte det. Det er det eneste å gjøre (og ja, det gjør jeg neste gang) 0 Siter
Gjest Driti Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 2, Jeg fikk en trussel fra hemmelig nummer. jeg ringte politiet og de sa de ikke kunne gjøre noe med det. Selv om det var snakk om en alvorlig trussel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.