Gjest dancemusikk Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har lyst til å høre på norske artister som Tine, litt sånn dancemusikk... Noen som har artistnavn? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vil du ikke heller høre på Annie? Chewing gum.. 0 Siter
Gjest dancemusikk Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vil du ikke heller høre på Annie? Chewing gum.. neitakk...men vet det finnes hvertfall ei til fra norge som har sånn musikk som tine..men husker ikke navnet... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 neitakk...men vet det finnes hvertfall ei til fra norge som har sånn musikk som tine..men husker ikke navnet... Er ikke det dette Dina-vesenet, da tro? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 neitakk...men vet det finnes hvertfall ei til fra norge som har sånn musikk som tine..men husker ikke navnet... Ja, tror jeg vet hvem du mener på, men husker ikke..,ikke helt min smak 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 neitakk...men vet det finnes hvertfall ei til fra norge som har sånn musikk som tine..men husker ikke navnet... Jajaja, Dina selvfølgelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.