Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest til helgen, og tenkte derfor at jeg skulle lage noen cder. Hvilke sanger kommer dere i feststemning av??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kommer i partystemning av god musikk. Hva jeg foretrekker der og da varierer veldig, men akkurat nå er jeg åpenbart inne i en 70-talls periode.

Det er med andre ord ikke noe poeng i at jeg ramser opp musikk her, for jeg tviler på at Van Morrison, Thin Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Iggy Pop, David Bowie, Elton John, Bob Dylan, The Cure (ok, da nærmer vi oss 80-tallet), Velvet Underground, Jefferson Airplane, osv, vil slå an på en fest.

Den slags funker i hvert fall ikke på de festene jeg går på.

Hvis du derimot lager en CD med nevnte artister og den skulle vise seg å slå an: Kan jeg få bli med deg på fest engang? :)

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg kommer i partystemning av god musikk. Hva jeg foretrekker der og da varierer veldig, men akkurat nå er jeg åpenbart inne i en 70-talls periode.

Det er med andre ord ikke noe poeng i at jeg ramser opp musikk her, for jeg tviler på at Van Morrison, Thin Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Iggy Pop, David Bowie, Elton John, Bob Dylan, The Cure (ok, da nærmer vi oss 80-tallet), Velvet Underground, Jefferson Airplane, osv, vil slå an på en fest.

Hvis du derimot lager en CD med nevnte artister og den skulle vise seg å slå an: Kan jeg få bli med deg på fest engang? :)

Oj,da vil jeg være med også. Særlig om Blood,Sweat&Tears og sånne får plass. Hva med Tom Waits? Nei, de beste kom mye seinere. Nå går jeg og setter på"Moondance" med Van the Man

Skrevet

Rune Rudberg - Hotel Cæsar er en slager på de vorspiela jeg pleier å være på...

Skrevet

Alice Cooper - School's Out og Poison

Babylon Zoo - Spaceman

Blondie - Heart Of Glass

Blood Hound Gang - Fire Water Burn

Foo Fighters - Monkey Wrench

Offspring - Self Esteem

Prodigy - Poison

Rammstein - Mein Herz Brennt

Skunk Anansie - Weak

The Murmurs - You Suck

Trøste og Bære - Siste Gutten I Klassen

Skrevet

Gode "gamle" norske "rockesanger" skaper partystemning i hodet mitt: Raga, DumDumBoys etc... Men det meste funker for meg:o)

Skrevet

Bowie og the cure slår absolutt an på de fleste festene jeg går på :)

Skrevet

Alice Cooper - School's Out og Poison

Babylon Zoo - Spaceman

Blondie - Heart Of Glass

Blood Hound Gang - Fire Water Burn

Foo Fighters - Monkey Wrench

Offspring - Self Esteem

Prodigy - Poison

Rammstein - Mein Herz Brennt

Skunk Anansie - Weak

The Murmurs - You Suck

Trøste og Bære - Siste Gutten I Klassen

Nice, tror nok jeg hadde kost meg på ditt vorspiel gitt ;-)

...men hadde nok benyttet muligheten til å gå på do under Alice Cooper...

Skrevet

Nice, tror nok jeg hadde kost meg på ditt vorspiel gitt ;-)

...men hadde nok benyttet muligheten til å gå på do under Alice Cooper...

Hehe men han er jo bare så kul!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oj,da vil jeg være med også. Særlig om Blood,Sweat&Tears og sånne får plass. Hva med Tom Waits? Nei, de beste kom mye seinere. Nå går jeg og setter på"Moondance" med Van the Man

Moondance er helt fantastisk! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bowie og the cure slår absolutt an på de fleste festene jeg går på :)

Du er heldig. Setter jeg på noe som ikke minner om elektronisk jungelvrål er det alltid noen som skriker "vi er ikke på nachpiel nåååååååååååååå".

Skrevet

Hørt om gruppa LIVE??

De har musikk både for fest og nachpiel!!

De cd`ene til Live som har blitt slitt ut her på fester er V, Secret Samadhi, Throwing Chopper og Mental Jewelry.

Bare et tips!!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...