modesty Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg skal på fest til helgen, og tenkte derfor at jeg skulle lage noen cder. Hvilke sanger kommer dere i feststemning av?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kommer i partystemning av god musikk. Hva jeg foretrekker der og da varierer veldig, men akkurat nå er jeg åpenbart inne i en 70-talls periode. Det er med andre ord ikke noe poeng i at jeg ramser opp musikk her, for jeg tviler på at Van Morrison, Thin Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Iggy Pop, David Bowie, Elton John, Bob Dylan, The Cure (ok, da nærmer vi oss 80-tallet), Velvet Underground, Jefferson Airplane, osv, vil slå an på en fest. Den slags funker i hvert fall ikke på de festene jeg går på. Hvis du derimot lager en CD med nevnte artister og den skulle vise seg å slå an: Kan jeg få bli med deg på fest engang? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kommer i partystemning av god musikk. Hva jeg foretrekker der og da varierer veldig, men akkurat nå er jeg åpenbart inne i en 70-talls periode. Det er med andre ord ikke noe poeng i at jeg ramser opp musikk her, for jeg tviler på at Van Morrison, Thin Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Iggy Pop, David Bowie, Elton John, Bob Dylan, The Cure (ok, da nærmer vi oss 80-tallet), Velvet Underground, Jefferson Airplane, osv, vil slå an på en fest. Den slags funker i hvert fall ikke på de festene jeg går på. Hvis du derimot lager en CD med nevnte artister og den skulle vise seg å slå an: Kan jeg få bli med deg på fest engang? Oj,da vil jeg være med også. Særlig om Blood,Sweat&Tears og sånne får plass. Hva med Tom Waits? Nei, de beste kom mye seinere. Nå går jeg og setter på"Moondance" med Van the Man 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Rune Rudberg - Hotel Cæsar er en slager på de vorspiela jeg pleier å være på... 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Alice Cooper - School's Out og Poison Babylon Zoo - Spaceman Blondie - Heart Of Glass Blood Hound Gang - Fire Water Burn Foo Fighters - Monkey Wrench Offspring - Self Esteem Prodigy - Poison Rammstein - Mein Herz Brennt Skunk Anansie - Weak The Murmurs - You Suck Trøste og Bære - Siste Gutten I Klassen 0 Siter
@bbbb Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Gode "gamle" norske "rockesanger" skaper partystemning i hodet mitt: Raga, DumDumBoys etc... Men det meste funker for meg:o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kommer i partystemning av god musikk. Hva jeg foretrekker der og da varierer veldig, men akkurat nå er jeg åpenbart inne i en 70-talls periode. Det er med andre ord ikke noe poeng i at jeg ramser opp musikk her, for jeg tviler på at Van Morrison, Thin Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Iggy Pop, David Bowie, Elton John, Bob Dylan, The Cure (ok, da nærmer vi oss 80-tallet), Velvet Underground, Jefferson Airplane, osv, vil slå an på en fest. Den slags funker i hvert fall ikke på de festene jeg går på. Hvis du derimot lager en CD med nevnte artister og den skulle vise seg å slå an: Kan jeg få bli med deg på fest engang? Bowie og the cure slår absolutt an på de fleste festene jeg går på 0 Siter
G-bo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Alice Cooper - School's Out og Poison Babylon Zoo - Spaceman Blondie - Heart Of Glass Blood Hound Gang - Fire Water Burn Foo Fighters - Monkey Wrench Offspring - Self Esteem Prodigy - Poison Rammstein - Mein Herz Brennt Skunk Anansie - Weak The Murmurs - You Suck Trøste og Bære - Siste Gutten I Klassen Nice, tror nok jeg hadde kost meg på ditt vorspiel gitt ;-) ...men hadde nok benyttet muligheten til å gå på do under Alice Cooper... 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Nice, tror nok jeg hadde kost meg på ditt vorspiel gitt ;-) ...men hadde nok benyttet muligheten til å gå på do under Alice Cooper... Hehe men han er jo bare så kul! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Oj,da vil jeg være med også. Særlig om Blood,Sweat&Tears og sånne får plass. Hva med Tom Waits? Nei, de beste kom mye seinere. Nå går jeg og setter på"Moondance" med Van the Man Moondance er helt fantastisk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Bowie og the cure slår absolutt an på de fleste festene jeg går på Du er heldig. Setter jeg på noe som ikke minner om elektronisk jungelvrål er det alltid noen som skriker "vi er ikke på nachpiel nåååååååååååååå". 0 Siter
snx Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hørt om gruppa LIVE?? De har musikk både for fest og nachpiel!! De cd`ene til Live som har blitt slitt ut her på fester er V, Secret Samadhi, Throwing Chopper og Mental Jewelry. Bare et tips!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.