IHS Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Har vært innom de danske AC som har hatt vært i Colombia. Legger ut linken: http://www.a-c.dk/front.htm 0 Siter
snø Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 To sjeler, samme tanke, IHS ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
cacatina Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Her var det mye interessant å lese! Takk for linken! Det var masse jeg kunne kommentert, men hang meg litt opp i det siste som stod der... om saksbehandlingstiden (og/eller) lengden på hentereisen. Jeg forstod det slik at alle de siste som har vært over og hentet barna har hatt korte opphold - på 3 uker. Det stemmer vel kanskje litt med hvordan det har vært for de norske som har vært over i det siste også? Lurer på om konsekvensene av den høyesterettsdommen vil påvirke saksbehandlingstiden i motsatt retning etterhvert.... mvh, 0 Siter
Col mammi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Her var det mye interessant å lese! Takk for linken! Det var masse jeg kunne kommentert, men hang meg litt opp i det siste som stod der... om saksbehandlingstiden (og/eller) lengden på hentereisen. Jeg forstod det slik at alle de siste som har vært over og hentet barna har hatt korte opphold - på 3 uker. Det stemmer vel kanskje litt med hvordan det har vært for de norske som har vært over i det siste også? Lurer på om konsekvensene av den høyesterettsdommen vil påvirke saksbehandlingstiden i motsatt retning etterhvert.... mvh, Hei. Er ny herinne og lurte på hvilken høyesterettsdom dere viser til. 0 Siter
snø Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Er ny herinne og lurte på hvilken høyesterettsdom dere viser til. Hei, hvis du går inn på linken i hovedinnlegget, så ser du hva det gjelder :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.