Gjest ikke helt fornøyd akkurat Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tok en ny synsprøve nå etter å ha brukt lesebriller i to år. Merket at jeg trengte litt sterkere briller nå. Viste seg at jeg har endret fra +1 til +1.25. Men nå hadde jeg plutselig skjeve hornhinner i tillegg (hadde ikke det for to år siden hos annen optiker?!) Vel, jeg fikk mine nye, dyre briller i går. Men de viser seg å være ubehagelige. Jeg kan feks ikke bruke dem til pc'n. Jeg forklarte optikeren hvilken avstand jeg sitter til pc'n, men likevel blir brillen feil. Den virker greit nok når jeg skal lese bøker osv, men ikke bedre enn de forrige brillene. Jeg lurer på å klage for å få briller som er bedre tilpasset pc'n. Noen her som har erfaring med å reklamere briller?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Nei, jeg har ikke reklamert på briller. Men sist jeg var hos optikeren sa han at jeg ikke kunne få alt i samme brille. Da må jeg ha tre par. Et til å lese med, et til å lese på dataen og et til å bruke ute på gata. Jeg hoppet over siste paret så jeg har et par med progressive glass hvor jeg kan lese bok og lese dataen. Databrillen er helt grei å bruke på gata også men jeg hadde sett bedre på avstand med sterkere briller. 0 Siter
fresja Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Vår optiker sier at vi bare må komme igjen om vi ikke er fornøyd med brillene. Jeg fikk nye databriller til ferien. Testet dem med lesing i ferien og framfor PC'en etter ferien, og syntes jeg så for dårlig. Har nå fått nye glass, og er mye mer fornøyd. Ikke ble det så dyrt for min arbeidsgiver heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.