Gå til innhold

Judging Amy - analyse forts. ang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viderebygging for dere som har lest trådene om "Tygger de maten" osv

Fant to ting:

-Heisen. Her som så ofte ellers er det mange i heisen, og hovedpersonene fører private samtaler mens resten av menneskene i heisen ikke leer et øyebryn. Pleier folk å snakke privat i en heis med mange andre? Nei. ;)

Forresten, det er ofte på nære nippet at de rekker heisen, og greier det i siste øyeblikk. Men hvis det skal bli en ekstra krisesituasjon, rekker de den ikke, og må fly opp og ned trapper. he he

-Baren. Musikken og støyen er så rolig i bakgrunnen at det er fullt mulig å føre en normal samtale uten å ha problemer med å høre den andre. ;)

Skrevet

Gode poenger. Tror du forresten vi ser på en potensiell romanse mellom Maxine og denne gråhårede terapeuten?

Skrevet

Gode poenger. Tror du forresten vi ser på en potensiell romanse mellom Maxine og denne gråhårede terapeuten?

Meget mulig.

Syns den gråhårede terapeuten minnet aldri så lite om den godeste Mr.Jared, jeg. ... hm, tror nok det kan bli noe der, ja.

Og hurra! Endelig tok sjefen til Maxine bort den latterlige barten!

(Og mens vi er igang - fra Akutten igår: hurra! Carter er barbert igjen, også...)

Skrevet

Meget mulig.

Syns den gråhårede terapeuten minnet aldri så lite om den godeste Mr.Jared, jeg. ... hm, tror nok det kan bli noe der, ja.

Og hurra! Endelig tok sjefen til Maxine bort den latterlige barten!

(Og mens vi er igang - fra Akutten igår: hurra! Carter er barbert igjen, også...)

Hun har nok mest behov for å gråte ut og være svak. Må være slitsomt å være sterk som en klippe bestandig.

Men man skal aldri si aldri.

Skrevet

Hun har nok mest behov for å gråte ut og være svak. Må være slitsomt å være sterk som en klippe bestandig.

Men man skal aldri si aldri.

Stemmer sikkert det.

Men de la sikkert på litt sånn "kanskje-stemning", for å holde seerne med...

;)

Skrevet

Det var ingen som tok av seg skoa i hvert fall og hvorfor betaler aldri Amy for maten i kantina?

Og det var deilig med sjefen uten bart og Carter uten skjegg.

Skrevet

Det var ingen som tok av seg skoa i hvert fall og hvorfor betaler aldri Amy for maten i kantina?

Og det var deilig med sjefen uten bart og Carter uten skjegg.

Kanskje gratis kantine er et frynegode i jobben hennes? :-)

Her hjemme kan bedriftene ikke lenger ha gratis kantine, i alle fall ikke uten å trekke de ansatte et visst beløp i måneden. Ellers må man skatte av fordelen... Men det kan jo være slik der også da, at de trekkes et fast beløp av lønna for kantine. Så akkurat den biten trenger ikke være så "mistenkelig".

Ellers er det visst ikke så vanlig med kantine i amerikanske firmaer, etter hva jeg har hørt. Det mest vanlige er å gå ut og spise på (lunsj-)restauranter.

Skrevet

Jepp!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Analyse av Judging Amy, faktisk.

Når du er ferdig skulle jeg gjerne hatt en dypere analyse av Santa Barbare og Days Of Our Life.

For jeg er helt sikker på at disse seriene ikke forstås av mennesker uten ekstreme analytiske ferdigheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...