Gjest på druen Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 hvis man klemmer på en drue og smører saften i ansiktet, er det godt for noe? er det sunt med druesaft i ansiktet? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Og hvorfor i all verden kommer du på å kline en drue i ansiktet? I all verden..det er ingenting som slår noen minutter på DOL om man vil føle seg mer normal enn gjennomsnittet..*flirer* 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Og hvorfor i all verden kommer du på å kline en drue i ansiktet? I all verden..det er ingenting som slår noen minutter på DOL om man vil føle seg mer normal enn gjennomsnittet..*flirer* duh, nå var du ufin... hvorfor hevder du at -på druen- er unormal? fy på lanken... 0 Siter
Gjest på druen Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 duh, nå var du ufin... hvorfor hevder du at -på druen- er unormal? fy på lanken... mente sånn i forhold til at jeg ahr sett det på ansiktskremer at de inneholder ting som finnes i druer o.l. derfor. *hikk* neida 0 Siter
tiliti Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 duh, nå var du ufin... hvorfor hevder du at -på druen- er unormal? fy på lanken... Er ingenting trakteverdig med å være normal :-) Bare kjedelig. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 duh, nå var du ufin... hvorfor hevder du at -på druen- er unormal? fy på lanken... Det er forskjell på å smøre seg inn med druer og å _helle_ druer i ansiktet. Sistnevnte kan anbefales som praktisk for å svelge unna indrefiléen, som virkelighetsflukt (ved inntak over 1fl) eller som tilbehør til godt selskap foran peisen. Å _smøre_ druer i ansiktet fremkaller imidlertid ingen av de overnevnte tilstander. :-) 0 Siter
Gjest på druen Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Det er forskjell på å smøre seg inn med druer og å _helle_ druer i ansiktet. Sistnevnte kan anbefales som praktisk for å svelge unna indrefiléen, som virkelighetsflukt (ved inntak over 1fl) eller som tilbehør til godt selskap foran peisen. Å _smøre_ druer i ansiktet fremkaller imidlertid ingen av de overnevnte tilstander. :-) ja ok men hvis jeg smører meg inn med druer da? det var det jeg mente.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 ja ok men hvis jeg smører meg inn med druer da? det var det jeg mente.. Du, det vet jeg ikke desverre.. Prøver å tenke på hva hudpleieren har nevnt av grønnsaker og frukter. har du yoghurt? agurk? havregryn kan blandes med yoghurt og brukes som peeling mener jeg -før den blir myk da. hmm, kommer ikke på mer.. Kan bare tenke meg at druer vil virke uttørkende, men det er bare å prøve. Ingen skade kan skje:-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 duh, nå var du ufin... hvorfor hevder du at -på druen- er unormal? fy på lanken... på lanken, faktisk... skal tro om lanken står i ordboka 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 ....hvis man tar druer og presser saften ut og heller det over puppene (eller eventuelt andre strategiske steder) - og får en eller annen til å slikke det bort, så er det, kanskje ikke godt for noe, men ganske godt..... ....påståes det....! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.