Gå til innhold

Easy Life- vekt red. kurs, noen hørt om det?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger info!
Skrevet

Det er et vektreduksjonskurs somkjøres på enkelte treningssenter.

Hvis ønskelig kan man erstatte alle eller noen (eller ingen) måltider med pulver, også det kalt Easy Life.

Vil så gjerne ha litt mer info om dett, luret og håper på at noen av dere har hørt om det!

(Har kontaktet det aktuelle tr.senteret ja, men fikk ikke noe ut av det... ikke hadde de noe skriftlig om det heller...)

Skrevet

Hvis de som skal holde kurset ikke er i stand til å informere om det, så ville jeg tatt det som et klart og tydelig tegn på at dette er useriøse greier...

Gjest trenger info!
Skrevet

Hvis de som skal holde kurset ikke er i stand til å informere om det, så ville jeg tatt det som et klart og tydelig tegn på at dette er useriøse greier...

Formulerte meg litt feil der ser jeg...

Fikk info om hva det går ut på jo, men føler ikke det var nok. Lurer bare på om det er andre som har hørt om det eller har noe erfaring med det!

Søkte etter det på nettet, men fant ikke noe her heller, _det_ var jo i allefall pussig synes jeg.

Gjest Xtravaganza
Skrevet

Formulerte meg litt feil der ser jeg...

Fikk info om hva det går ut på jo, men føler ikke det var nok. Lurer bare på om det er andre som har hørt om det eller har noe erfaring med det!

Søkte etter det på nettet, men fant ikke noe her heller, _det_ var jo i allefall pussig synes jeg.

Lurer på om det er dette som også kalles Xtravaganza.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...