frø Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har downlights i veggen og må skifte pærer, men får ikke ut pæra. Det er ingen metallring rundt pærene som på de andre downlightene mine. Jeg har hørt om en type sugepropp som brukes for å få ut disse pærene, men har nå vært innom fem elektriske butikker men de hadde det ikke. Hjelp! Hvor får jeg tak i en slik, eller må jeg kontakte elktriker hver gang jeg skal skifte pære? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det jeg kommer på i farta, er at du burde kunne finne en slik hos en elektro-grossist. Problemet er bare at de sjelden har kontantsalg - man må ha en konto for å handle der. Men det finnes utvilsomt andre steder å få kjøpt en slik sak, selv om de kanskje ikke akkurat har det på elkjøp. ".........................." 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 må da finnes en sugekopp som passer til formålet, uten at den er spesielt beregnet på det. (Tenkte egentlig på å finne opp en slik selv... etter strev med å skru ut spots, bruker et kvarter omtrent..) Jeg fjernet ringene i spotene, så nå får jeg litt grep om pæren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.