Gå til innhold

Provosert av Chess!Vil ha nytt mobil-abb. men hvilket?

Anbefalte innlegg

Gjest Hissig i dag
Skrevet

Hei der!

Jeg sitter her og er SUR - på Chess!

Fikk dessverre en litt for høy mobil-regning i forrige måned på 2500 kroner. Jeg har ikke for vane å få slike høye regninger, samt at jeg aldri har spurt om utsettelse eller oppdeling av regninger.

I dag ringte jeg og spurte om jeg kunne få delt den i 2. Men neida, det var overhode ikke mulig!!!?? Hva slags forbaska kundeservice er det?

jeg spurte da om å få utsatt den til neste lønning, hvilket betyr ca 2 uker frem i tid..men nei, heller ikke det var mulig.

Nå sier jeg opp mitt abbonement, rett og slett fordi dette ble for dustete for meg! Kundeservice..jaha?

Så nå trenger jeg tips om gode, billige abbonement.

Noen tips???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...