Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Helium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere halloween-party i slutten av oktober og vil gjerne blåse opp noen ballonger med helium.

Men hvor får jeg tak i helium??

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Moro med pipestemmer?

He... he.. Ikke akkurat det jeg skal bruke det til da...

Har noen forslag til dekor til halloweenpartyet mitt.

F.eks. spøkelse. Da er det greit med ballonger som svever.

Skrevet

He... he.. Ikke akkurat det jeg skal bruke det til da...

Har noen forslag til dekor til halloweenpartyet mitt.

F.eks. spøkelse. Da er det greit med ballonger som svever.

Si meg, er det 31. oktober som er den store halloweendagen, nyimporert av forretningsstanden?

Skrevet

Si meg, er det 31. oktober som er den store halloweendagen, nyimporert av forretningsstanden?

Ja, det er 31. oktober.

Men siden den dagen faller på en søndag, skal jeg ha party lørdag 30. oktober. Det er faktisk den dagen det er halloween-party på en del utesteder i Oslo også. Selve festen pleier som regel å legges til den nærmeste lørdagen.

Alltid VELDIG gøy! ;-)

Skrevet

balloon company

Ja, fant ut det etter hvert. Veldig bra alternativ!

Takk for svar! :-)

Skrevet

Ja, det er 31. oktober.

Men siden den dagen faller på en søndag, skal jeg ha party lørdag 30. oktober. Det er faktisk den dagen det er halloween-party på en del utesteder i Oslo også. Selve festen pleier som regel å legges til den nærmeste lørdagen.

Alltid VELDIG gøy! ;-)

Wow, vi ute i provinsen er ikke så sofistikerte! Her er fenomenet avgrenset til små og større søte barn i mer eller mindre vellykkede kostymer som tigger godterier på dørene. Jeg fant en gang en bit dopapir, str 1 x 2 cm, på døra som straff for at vi ikke var hjemme. Skikkelig skummelt!

Skrevet

Wow, vi ute i provinsen er ikke så sofistikerte! Her er fenomenet avgrenset til små og større søte barn i mer eller mindre vellykkede kostymer som tigger godterier på dørene. Jeg fant en gang en bit dopapir, str 1 x 2 cm, på døra som straff for at vi ikke var hjemme. Skikkelig skummelt!

Vi fikk en gang et kryss tegnet med kritt på steintrappa! ;-) Uff&Gru!!! *S*

Skrevet

Vi fikk en gang et kryss tegnet med kritt på steintrappa! ;-) Uff&Gru!!! *S*

:)

Skrevet

Du har tydeligvis ikke lest den ganske ferske tråden "Hva gjør en fest bra eller hva er en fest-dødare"...

*LOL*

Skrevet

Du har tydeligvis ikke lest den ganske ferske tråden "Hva gjør en fest bra eller hva er en fest-dødare"...

*LOL*

Nei, det har jeg faktisk ikke... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...