morsan Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Forleden kunne vi lese om at 50 kongelige kuer var på rømmen. Denne gangen dreide det seg om de firbeinte kuene på Bygdøy, men dersom det hadde dreid seg om de "øvrige" kongelige kuer, kunne man da ha kalt det for Mad Cow Release?? *S* 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 uff da, her fikk jeg "internal server error" eller hva det sto, men jaggu meg kom ikke innlegget tre ganger likevel!! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 uff da, her fikk jeg "internal server error" eller hva det sto, men jaggu meg kom ikke innlegget tre ganger likevel!! Det vises ikke tre ganger på min skjerm! Bare ett hovedinnlegg fra morsan hos meg. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Det vises ikke tre ganger på min skjerm! Bare ett hovedinnlegg fra morsan hos meg. Hmmmmm.... merkelig. Nå er det bare en hos meg også. Kanskje webbis ryddet opp litt? *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.