Gjest Ikke vitsemaker! Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hei dere! Jeg har tatt på meg ansvaret å arrangere et 70 årslag for en sprek 70-åring. Jeg trenger hjelp til en god vits litt lenger enn alle-barn-vitser. Den kan gjerne være litt på kanten, men ikke kukk- og fitte vits heller. Det passer ikke. Har dere noen morsomme jeg kan smette inn under takk-for-maten talen eller da jeg ønsker velkommen så er jeg evig takknemlig. Er mere styr en jeg hadde regna med. 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hvis du bruker søkeord 'vitser' på www.google.com, vil du finne ganske mye. Her har du forøvrig en av dem jeg hadde i innboksen på mobilen min i dag: En nordlending på Oslo-tur får parkeringsbot mens han er og veksler penger til parkometeret. Parkeringsvakten, en sikh med turban, nekter å gi seg, og etter mye akkedering sier nordlendingen til slutt: "Æ håpa fan mæ at det såret i hauet dett aldri gror." 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Denne var gullfin, da! Gamle oldemor var selvskreven hedersgjest på slekstevnet. Hun var blitt veldig skjelven på sine gamle dager og hadde mistet stemmen så hun skrev små beskjeder med blokk og blyant hver gang hun måtte si noe. De trillet henne ut på plenen i rullestolen. Plutselig begynte hun å helle over på venstre side, ett av barnebarna sprang frem og fikk dyttet noen puter inn under armen hennes og støttet henne opp igjen. Så begynte hun å falle over på høyre side, sønnen sprang frem og fikk støttet henne opp på nytt. Noen minutter etter begynte hun å helle forover, sønnen sprang frem denne gang og spurte hva som var i veien. Gamle oldemor skriver på blokken sin: "Hvorfor kan dere ikke la meg fise ?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.