Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like før sommeren begynte jeg å miste masse hår. Jeg kunne ta armen gjennom håret og jeg hadde en hel dunge. Tenkte det bare var en periode, men det er like mye ennå! Jeg har spist b-vitamintilskudd, omega3 tilskudd og tran siden det begynte. Jeg har også byttet shampo som er beregnet for tørt og sensitivt hår (frisøren sa den var bra). Nå er sengen dekt med hår, sofaen, gulvet, klærne og bilen. Lange ekle hår er over alt. Noen gode råd?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hårprodukter mot håravfall kan kanskje virke til en viss grad...

Skrevet

Jeg antar du er jente?

Alle har perioder med mer og mindre håravfall, men kvinner kan oppleve "ekstremvarianter" ved hormonforandringer (slutte / begynne på p-piller / hormonprevensjon, svangerskap, fødsel, amming, klimaterie..)

Har du opplevd noe slik?

Lips1365380508
Skrevet

Man skal miste minst 100 hår per dag. Hvis du mister mer enn dette, så er det noe som ikke stemmer. Har du vært hos legen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...