Puzen Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Like før sommeren begynte jeg å miste masse hår. Jeg kunne ta armen gjennom håret og jeg hadde en hel dunge. Tenkte det bare var en periode, men det er like mye ennå! Jeg har spist b-vitamintilskudd, omega3 tilskudd og tran siden det begynte. Jeg har også byttet shampo som er beregnet for tørt og sensitivt hår (frisøren sa den var bra). Nå er sengen dekt med hår, sofaen, gulvet, klærne og bilen. Lange ekle hår er over alt. Noen gode råd? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hårprodukter mot håravfall kan kanskje virke til en viss grad... 0 Siter
Bunny Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg antar du er jente? Alle har perioder med mer og mindre håravfall, men kvinner kan oppleve "ekstremvarianter" ved hormonforandringer (slutte / begynne på p-piller / hormonprevensjon, svangerskap, fødsel, amming, klimaterie..) Har du opplevd noe slik? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Man skal miste minst 100 hår per dag. Hvis du mister mer enn dette, så er det noe som ikke stemmer. Har du vært hos legen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.