Gå til innhold

En liten hilsen fra meg :-)

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har ikke vært så aktiv på DOL i det siste, men fikk det over meg i dag at jeg skulle skrive et innlegg.

GRATULERER så mye til alle som har fått tildeling av skjønne gutter og jenter, og til godkjenninger osv... Alle milepæler i en adopsjonsprosess er like viktige!! :-)

Selv så venter vi nå for andre gang tildeling fra Sri Lanka, og papirene har ligget der i ca. 4 mnd. Dety er ganske spennende nå, for vi ligger som par nummer tre på lista. Det er helt umulig å forutse ventetiden på Sri Lanka, men dersom det går som vi ønsker så reiser vi til sommeren.

Denne gangen så går ventetiden fort - vi er ikke så utolmodige som sist, da vi koser oss med vår 2,5 år gamle datter. Det er utrolig gøy å se hvordan hun vokser og blir mer og mer selvstendig, og den største prestasjonen i det siste er at hun "bruka ikke bleia lenger - bære trusa". Hun har en sjarmerende blanding av vestlandsdialekt og nordlandsk, og har kommet veldig langt når det gjelder prating :-)

Jeg følger med her inne hele tiden selv om jeg ikke skriver så mye, og alle sammen må ha lykke til videre i prosessen. I disse dager må vi bare krysse fingrene for at forslaget om økningen i adopsjonsstøtten i statsbudsjettet går igjennom. Det var jo ikke så mye som vi ønsket oss, men det er bedre enn ingenting!! :-)

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160614-en-liten-hilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...