Lanka Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Heisann! Jeg har ikke vært så aktiv på DOL i det siste, men fikk det over meg i dag at jeg skulle skrive et innlegg. GRATULERER så mye til alle som har fått tildeling av skjønne gutter og jenter, og til godkjenninger osv... Alle milepæler i en adopsjonsprosess er like viktige!! :-) Selv så venter vi nå for andre gang tildeling fra Sri Lanka, og papirene har ligget der i ca. 4 mnd. Dety er ganske spennende nå, for vi ligger som par nummer tre på lista. Det er helt umulig å forutse ventetiden på Sri Lanka, men dersom det går som vi ønsker så reiser vi til sommeren. Denne gangen så går ventetiden fort - vi er ikke så utolmodige som sist, da vi koser oss med vår 2,5 år gamle datter. Det er utrolig gøy å se hvordan hun vokser og blir mer og mer selvstendig, og den største prestasjonen i det siste er at hun "bruka ikke bleia lenger - bære trusa". Hun har en sjarmerende blanding av vestlandsdialekt og nordlandsk, og har kommet veldig langt når det gjelder prating :-) Jeg følger med her inne hele tiden selv om jeg ikke skriver så mye, og alle sammen må ha lykke til videre i prosessen. I disse dager må vi bare krysse fingrene for at forslaget om økningen i adopsjonsstøtten i statsbudsjettet går igjennom. Det var jo ikke så mye som vi ønsket oss, men det er bedre enn ingenting!! :-) Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160614-en-liten-hilsen-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanka Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ser ut som det er flere som er plaget med feilmeldinger i dag :-) Ikke meningen å poste det flere ganger, men jeg har ikke opplevd det før! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160614-en-liten-hilsen-fra-meg/#findComment-1038975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.