Gjest Veronica!!! Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 hei!!! i går sa noen til meg at hvis jeg gikk i kort jakke sånn at man så magen min kunne jeg få en fett ring akkuratt der.... siden det kommer fett der man fryser!!!! er det sant???? pliiis svar 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Du må ikke tro på alt du hører. 0 Siter
Gjest men jeg vet ikke Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det har jeg også hørt. Det er kroppens måte å beskytte den delen av huden som utsettes for kulde. 0 Siter
Gjest tjukkholmenlight Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Ja,dette stemmer. Selv var jeg så uvøren å gå med kort topp fredag, lørdag og søndag.Hvem tror du sitter her nå med TRE bilringer? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Kjære vene... Du må slutte å høre på disse venninnene dine. De raller jo i vei som gale menn. 0 Siter
favn Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Kjære vene... Du må slutte å høre på disse venninnene dine. De raller jo i vei som gale menn. For å få litt hjelp... gidder du lese på Idrett og trening: Tips for styrketrening? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Det bare ser sånn ut. Det finnes alt for mange unde jenter som sverger til hoftebukser og korte topper uansett hvordan kroppen ser ut, og selv de som er helt normalt slanke med kanskje bare bittelittegrann valpefett kan fort se ut som om de har DEN bilringen. 0 Siter
Rubia Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du...kjære du...hvis det hadde vært sant...hvorfor har vi slanke hender, hals, hoder osv.da? De er jo veldig ofte blottet i kaldt vær. Nå jangler folk ille med deg tror jeg...men...å kle seg iallefall i en god lang jakke utenfor den bare magen i kaldt vær er slettes ikke dumt...sånn når vi tenker på forkjølelser og slikt vel å merke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.