Gå til innhold

hei!!!

Gjest veronica!!!

Anbefalte innlegg

Gjest veronica!!!
Skrevet

det var bra at det ikke var sant!!!!!! jeg bare lurte på en ting til kan man få lange henge pupper hvis man ikke sover med bh??? nesten alle vennene mine sover med bh får å ikke få det! men er det sant???????

Skrevet

*LOL*

Litt av noen påstander fra disse venninnene dine!

*ler videre*

Tror du skal ta det med en klype salt ;)

Skrevet

Jada, det kan man. Hvis man snur seg i søvne kan de strekkes og havne bak på ryggen. Det går ikke tilbake, har det skjedd så har det skjedd.

Det er dessuten bare tull at man ikke får mageflesk av å gå med bar mage. Trøsten er at du ikke er alene. Alle som er unge nå kommer til å få samme fasong som deg, og da er det jo til å leve med.

Gjest veronica!!!!
Skrevet

Jada, det kan man. Hvis man snur seg i søvne kan de strekkes og havne bak på ryggen. Det går ikke tilbake, har det skjedd så har det skjedd.

Det er dessuten bare tull at man ikke får mageflesk av å gå med bar mage. Trøsten er at du ikke er alene. Alle som er unge nå kommer til å få samme fasong som deg, og da er det jo til å leve med.

men jeg har ikke fått sann flesk enda da.... når får jeg det da????? veier jeg masse når jeg veier nesten 50 kilo??? er snart 15

Skrevet

men jeg har ikke fått sann flesk enda da.... når får jeg det da????? veier jeg masse når jeg veier nesten 50 kilo??? er snart 15

Kjære veronica!!! Jeg bare tuller med deg. Jeg er et levende bevis på at man ikke får hengepupper av å sove uten bh. Du veier sikkert akkurat passe mye.Det har jeg på følelsen.

Gjest veronica!!!
Skrevet

Kjære veronica!!! Jeg bare tuller med deg. Jeg er et levende bevis på at man ikke får hengepupper av å sove uten bh. Du veier sikkert akkurat passe mye.Det har jeg på følelsen.

det her er skikkelig teit å spørre om men hvem bh størrelse er det vanlig å bruke når man snart er 15??? jeg har nesten ikke pupper i det hele tatt!!! jeg bruker 70 a er jeg veldig unormal?????

Gjest From me
Skrevet

det her er skikkelig teit å spørre om men hvem bh størrelse er det vanlig å bruke når man snart er 15??? jeg har nesten ikke pupper i det hele tatt!!! jeg bruker 70 a er jeg veldig unormal?????

Jeg brukte ikke bh i det hele tatt i den alderen. Hadde ikke bryster, ikke en liten hevelse en gang. Alle slags str er normalt i den alderen.

Skrevet

Hvis du bruker 70A trenger du i hvert fall ikke å være redd for å få hengepupper.

Jeg tror kanskje du burde skjære litt ned på kaffeinntaket. Nattinatt!

Gjest From me
Skrevet

Hvis du bruker 70A trenger du i hvert fall ikke å være redd for å få hengepupper.

Jeg tror kanskje du burde skjære litt ned på kaffeinntaket. Nattinatt!

*LOL*

Skrevet

Nei, du er helt normal.

Jeg begynte med BH i 7. klasse, men sluttet i 8. klasse. Og da gikk det noen år før jeg begynte igjen, men puppene vokste til jeg var ca. 20.

Å sove med BH høres fryktelig ubehagelig ut. Jeg river den av meg så fort jeg kommer inn døra hjemme, liker fortsatt best å gå uten. Og jeg har ikke hengepupper, selvom jeg er eldre enn du kan forestille deg.

Jeg tror jeg vet hvorfor de har holdt seg så fine i alle år. Men hvis jeg sier det, kommer noen til å protestere.

Gjest brillebh
Skrevet

Lange hengepupper hvis du ikke sover med bh?

Tror ikke det, men har selv erfart at våkenetter iført bh kan resultere i gedigne poser under øynene.

Skrevet

Til og med størrelse 70a har vært for stort til meg hele livet bortsett fra da jeg fikk barn.

Skrevet

Nei, du er helt normal.

Jeg begynte med BH i 7. klasse, men sluttet i 8. klasse. Og da gikk det noen år før jeg begynte igjen, men puppene vokste til jeg var ca. 20.

Å sove med BH høres fryktelig ubehagelig ut. Jeg river den av meg så fort jeg kommer inn døra hjemme, liker fortsatt best å gå uten. Og jeg har ikke hengepupper, selvom jeg er eldre enn du kan forestille deg.

Jeg tror jeg vet hvorfor de har holdt seg så fine i alle år. Men hvis jeg sier det, kommer noen til å protestere.

Si det!

Skrevet

Si det!

Vi kan gjøre en liten byttehandel. Du fikser en date med Johannes Joner til meg, og jeg forteller deg hvordan du kan beholde ungpikepupper til langt ut i "middelalderen". Greit?

Og her snakker vi ikke om en kopp kaffe på konditori. Vi snakker om middag og overnatting på hotell.

Skrevet

Vi kan gjøre en liten byttehandel. Du fikser en date med Johannes Joner til meg, og jeg forteller deg hvordan du kan beholde ungpikepupper til langt ut i "middelalderen". Greit?

Og her snakker vi ikke om en kopp kaffe på konditori. Vi snakker om middag og overnatting på hotell.

Mannen har sjarm, ja. Og noe talent, såvidt jeg har fått med meg.

Skrevet

Tja...enn så lenge er puppene mine såpass sneisne at min interesse kun er på et teoretisk plan.

Derfor får du ordne daten din selv, du klarer da virkelig å snakke for deg?

[email protected]

Skrevet

Tja...enn så lenge er puppene mine såpass sneisne at min interesse kun er på et teoretisk plan.

Derfor får du ordne daten din selv, du klarer da virkelig å snakke for deg?

[email protected]

Nei, hjeeeeelp, jeg kryper under bordet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...