Gå til innhold

hei!!!

Gjest veronica!!!

Anbefalte innlegg

Gjest veronica!!!
Skrevet

men det er sikkert masse som er sant av det de sier å da... men... får man fortere rynker hvis man bruker masse sminke??? kan man få appelsin hud hvis man er ute når det regner??? for da kommer vannet inn i porene så lukker de seg aldri igjen!!!!

Skrevet

Hvor i all verden får du alt dette her fra?? appelsinhud når det regner? det er det sprøeste jeg har hørt på lenge. Du trenger ikke beskymre deg for slike ting uansett, du er jo bare 15år:)

Skrevet

Enten tuller du, eller så er det noen som virkelig tuller med deg.

I min barndom fikk man grønne øyne av å se i dass.

Skrevet

Og jeg prøver å overbevise mine barn, at de får firkantede øyne av å se for mye på TV;o)

Skrevet

Og jeg prøver å overbevise mine barn, at de får firkantede øyne av å se for mye på TV;o)

Firkantede øyne, ja. Husker det var et av scenariene vi kunne vente oss hvis vi så for mye på tv. *ler*

Det andre var at vi kunne bli seende ut sånn som E.T.

;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Firkantede øyne, ja. Husker det var et av scenariene vi kunne vente oss hvis vi så for mye på tv. *ler*

;)

trodde dere på det med firkanta øyne da??

Skrevet

Visste dere at man får struma av å pille seg i navlen, og kreft av å spise loff? Storesøsken er ikke snille... He, he.

:o)

Skrevet

;)

Det kan jo hende at noen synes det villevært kult med firkantede øyne, da! ;-)

Komisk at du sier det om E.T., for da den kom på kino tror jeg da vitterlig at jeg gikk på ungdomsskolen, og slike lurerier var derfor uaktuelle! ;-)

Skrevet

Visste dere at man får struma av å pille seg i navlen, og kreft av å spise loff? Storesøsken er ikke snille... He, he.

:o)

Jeg vet ALT om at storesøsken ikke alltid er så snille!! ;-)

Den verste var vel denne:

"vet du hvorfor mor og far ikke fikk flere barn etter at du ble født? De fikk skrekken!"

Skrevet

Jeg vet ALT om at storesøsken ikke alltid er så snille!! ;-)

Den verste var vel denne:

"vet du hvorfor mor og far ikke fikk flere barn etter at du ble født? De fikk skrekken!"

He, he :o). Søsteren min sa til meg at jeg var et uhell (fordi jeg er "attpåklatt") mens mamma hørte på. Men da fikk hun svar fra henne: "Var det noen som var et uhell, så må det ha vært deg!" Da var jeg fornøyd, da!

Skrevet

hmmm.... jeg har grønne øyner!

Skal tro hva jeg gjorde som liten...

Fikk vite at om man satt og stiret på doen så kom dodraugen... Store søskenbarn er heller ikke noe snille:)

Skrevet

Det med appelsinhud er iallfall ikke sant, men den med sminka er jeg usikker på!

Jeg begynnte ikke å bruke sminke før jeg var 22 pga allergier, men rynkene venter jeg fortsatt på:)

Skrevet

trodde dere på det med firkanta øyne da??

Etter at jeg ble voksen og enda ikke har fått firkantede øyne, så har jeg bare fortsettet å se på TV ;o)

Skrevet

He, he :o). Søsteren min sa til meg at jeg var et uhell (fordi jeg er "attpåklatt") mens mamma hørte på. Men da fikk hun svar fra henne: "Var det noen som var et uhell, så må det ha vært deg!" Da var jeg fornøyd, da!

*S*

Jeg får liksom gjort opp for gammel urett når storesøsteren min skal trøste yngstebarnet sitt etter at storesøster har vært "frempå", for da hender det at hun sier til ham: "Storesøstre kan være noe skikkelig herk! Bare spør tanta di!"

Skrevet

Appelsinhud av regn - selvsagt ikke. Da burde vel man strengt tatt ikke dusje eller bade heller?

Rynker av sminke - vel - mye sminke er ikke spesielt bra for huden, men om du får rynker av det? Aldri hørt det, i alle fall. Rynker KAN du derimot få av for mye sol/solarium. Men det tar laaaang tid!

Skrevet

hmmm.... jeg har grønne øyner!

Skal tro hva jeg gjorde som liten...

Fikk vite at om man satt og stiret på doen så kom dodraugen... Store søskenbarn er heller ikke noe snille:)

Fruen på en gård vi leide da jeg var liten fortalte oss bara rundt der at satt vi for lenge på do så kom tarmene ut...

Var engstelig for dette i mange år etterpå jeg :(

Hersens kvinns...

Skrevet

Om sminke...sminke kan tørre ut huden og tørr hud rynker seg kanskje fortere enn "frisk hud"...men dette tar i såfall ørten år...og er ikke noe en bør bekymre seg for når man er så ung som du.

Men...når det er sakt så er det mye penere med lett og lite og pen sminke enn mye da...bare et lite tips :)

Det med appelsinhud er bare sprøyt.

Tenk...da hadde vi vært appelsiner hele gjengen...vi dusjer,bader og går jo i regnvær alle mann eller...

:)

Skrevet

Fruen på en gård vi leide da jeg var liten fortalte oss bara rundt der at satt vi for lenge på do så kom tarmene ut...

Var engstelig for dette i mange år etterpå jeg :(

Hersens kvinns...

Men det er sant. Du kan få et rektalprolaps og da tyter tarmen ut.

Det er bilde her og det ser jævli ut bare så du er advart

http://www.emedicine.com/med/topic3533.htm#target1

Skrevet

Men det er sant. Du kan få et rektalprolaps og da tyter tarmen ut.

Det er bilde her og det ser jævli ut bare så du er advart

http://www.emedicine.com/med/topic3533.htm#target1

Klart man kan få rektalprolaps...men ikke "vanlige og friske" mennesker forde de sitter en halv time på do da...

Er nok litt flere grunner til en slik tilstand...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...