Gå til innhold

hei!!!

Gjest veronica!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart man kan få rektalprolaps...men ikke "vanlige og friske" mennesker forde de sitter en halv time på do da...

Er nok litt flere grunner til en slik tilstand...

:)

Nei, jeg har lært at alle kan få det når de bare sitter lenge nok og trykker ;o)

Skrevet

Nei, jeg har lært at alle kan få det når de bare sitter lenge nok og trykker ;o)

Uff, da! ;-)

Men min erfaring er at når barn sitter lenge på do, så er det ikke fordi de trykker og trykker, men fordi de finner på noe annet å gjøre der inne, som f.eks. å lese blader....

;-)

Og apropos gårdsopphold, som jo gjaldt i det første innleggt om tarmer, så husker jeg godt at søsteren min og jeg kunne oppholde oss kjempelenge på utedassen hos besteforeldrene mine!! De hadde jo en toseter, så det var veldig sosialt å sitte der side om side og dingle med beina og snakke om dette og hint! ;-)

Men det var dårlig med trøkkinga!! ;-)

Skrevet

Uff, da! ;-)

Men min erfaring er at når barn sitter lenge på do, så er det ikke fordi de trykker og trykker, men fordi de finner på noe annet å gjøre der inne, som f.eks. å lese blader....

;-)

Og apropos gårdsopphold, som jo gjaldt i det første innleggt om tarmer, så husker jeg godt at søsteren min og jeg kunne oppholde oss kjempelenge på utedassen hos besteforeldrene mine!! De hadde jo en toseter, så det var veldig sosialt å sitte der side om side og dingle med beina og snakke om dette og hint! ;-)

Men det var dårlig med trøkkinga!! ;-)

Spennende med tosetere da. Det hadde venninna mi også når vi dro hjem til henne :o)

Skrevet

Spennende med tosetere da. Det hadde venninna mi også når vi dro hjem til henne :o)

Ja det er en meget sosial arena som man går glipp av etterhvert som utedassene forsvinner!! ;-)

Men jeg har hørt at enkelte utesteder, kanskje særlig dem som frekventeres av de yngste damene, har installert båser med to stk wc for damene! :-) Visstnok en suksess!! :-)

Skrevet

Ja det er en meget sosial arena som man går glipp av etterhvert som utedassene forsvinner!! ;-)

Men jeg har hørt at enkelte utesteder, kanskje særlig dem som frekventeres av de yngste damene, har installert båser med to stk wc for damene! :-) Visstnok en suksess!! :-)

Det tviler jeg ikke på :o)

Vi har jo i alle år trøkket oss inn to og to på et lite avlukke på utestedene så det var en smart løsning.

Kan du fatte at menn ikke forstår hvorfor ;o)

Skrevet

Det tviler jeg ikke på :o)

Vi har jo i alle år trøkket oss inn to og to på et lite avlukke på utestedene så det var en smart løsning.

Kan du fatte at menn ikke forstår hvorfor ;o)

*S*

Jeg fatter ikke verken det ene eller det andre om menn selv heller, så det er nesten et under at jeg er heterofil! *he he*

Skrevet

Jeg satt og spiste da du smalt opp det fæle bildet. Gulp.

Skrevet

Men du ble advart da!! :-)

Skrevet

Men jeg advarte jo. Du er altfor nysgjerrig ;o)

Skrevet

Men jeg advarte jo. Du er altfor nysgjerrig ;o)

Ja, verre enn en røyskatt!

Skrevet

Kanskje folk har janglet med deg også da se, Dorthe...he he

;)

Skrevet

Kanskje folk har janglet med deg også da se, Dorthe...he he

;)

Nei, jeg har lært det av en sykesøster på nettet. Det er ikke bra å sitte på do forlenge. Jeg har fått høre det når jeg er på sykehuset sjøl også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...