Dorthe Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Klart man kan få rektalprolaps...men ikke "vanlige og friske" mennesker forde de sitter en halv time på do da... Er nok litt flere grunner til en slik tilstand... Nei, jeg har lært at alle kan få det når de bare sitter lenge nok og trykker ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nei, jeg har lært at alle kan få det når de bare sitter lenge nok og trykker ;o) Uff, da! ;-) Men min erfaring er at når barn sitter lenge på do, så er det ikke fordi de trykker og trykker, men fordi de finner på noe annet å gjøre der inne, som f.eks. å lese blader.... ;-) Og apropos gårdsopphold, som jo gjaldt i det første innleggt om tarmer, så husker jeg godt at søsteren min og jeg kunne oppholde oss kjempelenge på utedassen hos besteforeldrene mine!! De hadde jo en toseter, så det var veldig sosialt å sitte der side om side og dingle med beina og snakke om dette og hint! ;-) Men det var dårlig med trøkkinga!! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Uff, da! ;-) Men min erfaring er at når barn sitter lenge på do, så er det ikke fordi de trykker og trykker, men fordi de finner på noe annet å gjøre der inne, som f.eks. å lese blader.... ;-) Og apropos gårdsopphold, som jo gjaldt i det første innleggt om tarmer, så husker jeg godt at søsteren min og jeg kunne oppholde oss kjempelenge på utedassen hos besteforeldrene mine!! De hadde jo en toseter, så det var veldig sosialt å sitte der side om side og dingle med beina og snakke om dette og hint! ;-) Men det var dårlig med trøkkinga!! ;-) Spennende med tosetere da. Det hadde venninna mi også når vi dro hjem til henne ) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Spennende med tosetere da. Det hadde venninna mi også når vi dro hjem til henne ) Ja det er en meget sosial arena som man går glipp av etterhvert som utedassene forsvinner!! ;-) Men jeg har hørt at enkelte utesteder, kanskje særlig dem som frekventeres av de yngste damene, har installert båser med to stk wc for damene! :-) Visstnok en suksess!! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ja det er en meget sosial arena som man går glipp av etterhvert som utedassene forsvinner!! ;-) Men jeg har hørt at enkelte utesteder, kanskje særlig dem som frekventeres av de yngste damene, har installert båser med to stk wc for damene! :-) Visstnok en suksess!! :-) Det tviler jeg ikke på ) Vi har jo i alle år trøkket oss inn to og to på et lite avlukke på utestedene så det var en smart løsning. Kan du fatte at menn ikke forstår hvorfor ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Det tviler jeg ikke på ) Vi har jo i alle år trøkket oss inn to og to på et lite avlukke på utestedene så det var en smart løsning. Kan du fatte at menn ikke forstår hvorfor ;o) *S* Jeg fatter ikke verken det ene eller det andre om menn selv heller, så det er nesten et under at jeg er heterofil! *he he* 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nei, jeg har lært at alle kan få det når de bare sitter lenge nok og trykker ;o) Jeg satt og spiste da du smalt opp det fæle bildet. Gulp. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg satt og spiste da du smalt opp det fæle bildet. Gulp. Men du ble advart da!! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg satt og spiste da du smalt opp det fæle bildet. Gulp. Men jeg advarte jo. Du er altfor nysgjerrig ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Men jeg advarte jo. Du er altfor nysgjerrig ;o) Ja, verre enn en røyskatt! 0 Siter
Rubia Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Nei, jeg har lært at alle kan få det når de bare sitter lenge nok og trykker ;o) Kanskje folk har janglet med deg også da se, Dorthe...he he 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kanskje folk har janglet med deg også da se, Dorthe...he he Nei, jeg har lært det av en sykesøster på nettet. Det er ikke bra å sitte på do forlenge. Jeg har fått høre det når jeg er på sykehuset sjøl også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.