Gå til innhold

Farge håret.. Forandring fryder!

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

Jeg har så lyst til å farge håret mitt nå.. Er originalt lyshåret, hatt min egen farge nå i et par år. Og i 4-5 år før dette hadde jeg alle verdens farge omtrendt! Savner å ha litt forandring.. Synes selv jeg var fin med mørkt hår, trives utrolig godt med det. Og det er vel viktigere enn hva andre mener!? Håret mitt tar veldig godt til seg farge. Hva vil være best å bruke? Glansvask eller farge? Med tanke på å få lysnet det igjen, uten å måtte klippe meg kort.. Har nemlig endelig klart å spare til langt hår igjen! Noen her som har erfaring rundt dette? Som også kan komme med andre farge innspill? Har nå lyst hår, blå/grønne øyner og ikke super lys i huden. På forhånd takk!

Skrevet

Ville farget det første gang hos frisør, slik at du ikke får grønnskjær eller gråskjær i håret. Man kan fort få det om man farger håret mørkt og man har lyst hår. Kan hende håret må forpigmenteres for å ta til seg det røde fargestoffet som en trenger for å ikke få grått eller grønt skjær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...