Gå til innhold

Invitasjoner, dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har invitert en jentegjeng ut for å spise middag for å feire bursdag. Og invitert de jeg har lyst til å invitere. Nå er jeg kommet i et dilemma, fordi det er ei jeg ikke har invitert fordi jeg ikke har noe kontakt med henne, så henne sist for ett år siden, fordi hun er ei venninne av noen andre igjen. Og så har ei klart å spørre om hun skulle være med ut neste fredag ! Nå føler jeg meg forpliktet til å invitere henne, selv om jeg ikke har lyst. Hva hadde dere gjort.

Skrevet

Det er jo din bursdag og du som bestemmer.Ikke venninna di.

Skrevet

Latt være å invitere henne. Dersom hun ikke er en venninne av deg, er det vel ingen grunn til å invitere henne?

Skrevet

La være å invitere henne. Det virker jo dumt å komme med en invitasjon 1 uke etter at de andre fikk.

skorpionfisken
Skrevet

La være å invitere henne.

Om hun likevel kommer, så kommer hun fordi hennes venninne har invitert henne. Du smiler pent og sier at det var hyggelig at hun kom og at du hadde glemt å invitere henne siden det er så lenge siden dere hadde kontakt.

Kanskje kan det være at dere igjen får ny og bedre kontakt?

mil1365380270
Skrevet

Hvis du ikke har noen intensjoner om å få henne som nær venninne, synes jeg du skal glemme hele greia.

Det vil jo alltid være sånn i en bekjentskapskrets at noen er nære venninner, og noen er venner.

Og når du ikke lager fest for alle, bare inviterer venninnene dine, er det helt naturlig at hun ikke blir med.

Skrevet

La være å invitere henne. Det virker jo dumt å komme med en invitasjon 1 uke etter at de andre fikk.

Men hun andre har klart å klusse det til med å si at hun skulle nevne det for meg og at jeg sikkert ikke hadde mail adressen til hun som ikke er invitert.

Det blir litt vanskelig for hun er med i den gjengen som har årlig jentejulebord og i år skal det være hos henne, så jeg må vel bare invitere henne.

Jenter lager det ikke enkelt for seg selv.

Det er vel lov å ha enkelte sammenkomster uten at alle er invitert.

Skrevet

Hvis det virkelig betyr mye for deg, så lar du være å invitere henne.

Hvis ikke, så hadde jeg ikke tatt meg bryet med å gjøre noe nummer utav det, og hadde sagt til venninnen min at hun bare må være med, hvis hun har lyst. (er jo ikke sikkert hun vil en gang, siden dere ikke har så mye kontakt)

Skrevet

Men hun andre har klart å klusse det til med å si at hun skulle nevne det for meg og at jeg sikkert ikke hadde mail adressen til hun som ikke er invitert.

Det blir litt vanskelig for hun er med i den gjengen som har årlig jentejulebord og i år skal det være hos henne, så jeg må vel bare invitere henne.

Er hun uvenner med noen, eller et "mehe" av noe slag? Sånne ting kan være et styr, jeg kan aldri invitere alle jeg ønsker samtidig pga av uvennskap. Utrolig frustrerende for en "fredsmegler" som meg. Jeg er venner med alle, jeg... Hvis hun er ei grei jente hadde jeg bare invitert henne. Blir sikket hygggelig:o)

mil1365380270
Skrevet

Da hadde jeg invitert henne, om du ikke har noe imot jenta. Også hadde jeg sagt til venninnen min (hvis hun kan holde tett) at jeg ikke hadde glemt å invitere, det var meningen denne gangen :-)

Skrevet

Uff... Ja sånt blir jo en smørje. Du fåt ta henne med da,og gjøre det beste ut av det.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hvis du skal i julebord til henne, så kan du vel være raus nok til å invitere henne nå? Ødelegger hun for dere/deg, siden du helst vil slippe?

Skrevet

Er hun uvenner med noen, eller et "mehe" av noe slag? Sånne ting kan være et styr, jeg kan aldri invitere alle jeg ønsker samtidig pga av uvennskap. Utrolig frustrerende for en "fredsmegler" som meg. Jeg er venner med alle, jeg... Hvis hun er ei grei jente hadde jeg bare invitert henne. Blir sikket hygggelig:o)

Enig - ta henne med denne gangen! :-)

Skrevet

Hvis du skal i julebord til henne, så kan du vel være raus nok til å invitere henne nå? Ødelegger hun for dere/deg, siden du helst vil slippe?

Det er bare tilfeldig at det er hun som har julebordet i år. Det går på rundgang og er sånn venners venners julebord i jentegjengen. Dette her var liksom et selskap hvor jeg inviterte de jeg har lyst å invitere. Jeg blir aldri invitert når hun arrangerer noe ellers.Hun ødelegger vel ikke akkurat, men hun er ikke en person jeg normalt sett omgås med.

Skrevet

Hvis det virkelig betyr mye for deg, så lar du være å invitere henne.

Hvis ikke, så hadde jeg ikke tatt meg bryet med å gjøre noe nummer utav det, og hadde sagt til venninnen min at hun bare må være med, hvis hun har lyst. (er jo ikke sikkert hun vil en gang, siden dere ikke har så mye kontakt)

Enig.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det er bare tilfeldig at det er hun som har julebordet i år. Det går på rundgang og er sånn venners venners julebord i jentegjengen. Dette her var liksom et selskap hvor jeg inviterte de jeg har lyst å invitere. Jeg blir aldri invitert når hun arrangerer noe ellers.Hun ødelegger vel ikke akkurat, men hun er ikke en person jeg normalt sett omgås med.

Skjønner du føler deg uneasy med henne, da. Noen ganger må man faktisk velge selv. Som når det gjelder bursdagen sin.. Du bestemmer vettu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...