Gå til innhold

Nå kommer vinteren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag måtte det skrapes is fra bilvinduene, så nå er vel vinteren rett rundt hjørnet:o(

*fryser*

Skrevet

Å fytti rakkern. Jeg gruer meg. Jeg fryser allerede jeg.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt, jeg. Gleder meg til hyttetur på fjellet, skiturer og pølse på termos...

Men jeg gruer meg til å være super-trøtt om morgenen, og jeg vil helt ha meg frabedt slaps og grisevær...

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt, jeg. Gleder meg til hyttetur på fjellet, skiturer og pølse på termos...

Men jeg gruer meg til å være super-trøtt om morgenen, og jeg vil helt ha meg frabedt slaps og grisevær...

Snø og is i byen skulle ikke vært lov!

Skrevet

Vinteren blir verre og verre å leve med for meg, og jeg ønsker meg mer og mer et varmere, lysere land.

Skrevet

Å fytti rakkern. Jeg gruer meg. Jeg fryser allerede jeg.

Hadde det enda vært ordenlitge vintre. Her i Osloområdet veksler det mellom kulde og mildvær.

Ikke ordentlig vinterføre og skiføre. Noen dager innimellom bare. Blir så lei av "glattføret", tiner og fryser om hverandre og broddene må stadig fram.

Ser alltid fram til vinterferien, stabile dager til fjells med skia i langgrennsløypene.

Vi får kose oss inne med stearinlys og gjøre det beste ut av det, drømme om vår og sommer, akk, vår, synes vi er snytt for den også, sommeren kommer jo så seint.

Vinteren er så veldig, veldig lang, og blir lengre for hvert år jo eldre vi blir føles det.

Skrevet

Jepp, ingen veg tilbake nå...

Skrapte skikkelig hard is på bilruta allerede i forrige uke vi da...men så har det jo vært mildt etter det.

Men dette regnet da du...grått, vått, trist...nei, dyna er best i denne årstiden...

:)

Skrevet

Jeg også.

Nå er jeg ferdig med å drasse rundt på barnevogna også, så nå kan jeg glede meg enda mer.

Skrevet

Hadde det enda vært ordenlitge vintre. Her i Osloområdet veksler det mellom kulde og mildvær.

Ikke ordentlig vinterføre og skiføre. Noen dager innimellom bare. Blir så lei av "glattføret", tiner og fryser om hverandre og broddene må stadig fram.

Ser alltid fram til vinterferien, stabile dager til fjells med skia i langgrennsløypene.

Vi får kose oss inne med stearinlys og gjøre det beste ut av det, drømme om vår og sommer, akk, vår, synes vi er snytt for den også, sommeren kommer jo så seint.

Vinteren er så veldig, veldig lang, og blir lengre for hvert år jo eldre vi blir føles det.

Jeg kommer ikke fram jeg hvis det blir skikkelig ispanser som det var i fjor. Det var helt forferdelig, jeg var inne nesten hele vinteren og kjedet vettet av meg.

Gjest For en gangs skyld!
Skrevet

Vinter?? Her i Trondheim er det skikkelig godvær!

Skrevet

Vinter?? Her i Trondheim er det skikkelig godvær!

Bor ikke så veldig langt unna Trondheim;o)

Skrevet

Her bare regner det...så blir det solskinn og blå himmel - plutselig regner det igjen.

Været er nokså vilt for tiden her i vest...

Men vi slipper i det minste all snøen langt ut i april ;)

Skrevet

Åja...

...og dit skal jeg i januar!

Ikke samme sted, men Bangkok og så hit:

http://www.geocities.com/ko_samet/

Med noen av verdens vakreste strender....

*drømme*

:)

Kan du være så snill og ta meg med i kofferten din?

Tar ikke så veldig stor plass og lover å være stille;o)

Skrevet

Her bare regner det...så blir det solskinn og blå himmel - plutselig regner det igjen.

Været er nokså vilt for tiden her i vest...

Men vi slipper i det minste all snøen langt ut i april ;)

Blir ikke liggende så lenge snøen her heller, bare is eller slapps for det meste.

Skrevet

Dit skulle jeg gjerne på ferie, men tenker ofte på å bo i California.

Det nærmeste jeg noen gang har kommet varmere strøk, må være badstua på det offentlige badet her.

Skrevet

Kan du være så snill og ta meg med i kofferten din?

Tar ikke så veldig stor plass og lover å være stille;o)

Ok ;)

*ler*

Skrevet

Det nærmeste jeg noen gang har kommet varmere strøk, må være badstua på det offentlige badet her.

Jeg bodde i New Yorkområdet et år, og den sommeren var det over 40 varmegrader i lang periode. Det ønsker jeg meg ikke igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...