Gå til innhold

Griseri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at hun er on the "loos" again! ;-)

Ikke det at jeg er så begeistret for Beckhams at det gjør noe, men den dama der har bydd meg i mot etter at hun gladelig lot seg bruke av sjekkheftejournalistene.

Dagens historie bidrar ikke akkurat til å rette opp igjen inntrykket.....

Gjest tid og sted for alt
Skrevet

Jeg synes det er merkelig hva de velger ut som undrholdning å sende på tv, og hva forlk velger å se på.

Det er mye som er helt greit, innen dyreavl, kosmetiske operasjoner osv osv, men det skal selvsagt utføres av kyndige personer, på en etisk forsvarlig måte, og beøver slett ikke sendes på tv som underholdning.

Hadde jeg vært utdannet griserøkter eller veterinær eller slikt, så kunne jeg helt sikkert vært med på å hente ut sæd til inseminasjon og avl. Men som privatperson, som underholdning synes jeg ikke noe om det, nei.

Skrevet

Hadde jeg hatt egen gård og det måtte til så hadde jeg vel kanskje det.

Men ville nok ikke meldt meg som førstemann til å gjøre det nei...

Men hva er det som er så himlade ille med det der da egentlig? Folk raser over at det er skjedd, vil ha serien av skjermen osv.

Kjære vene...hun hadde da hansker på, grisen hadde det vel ok...og det var gjort for en grunn eller...

Og så såååååå mye rart vi har på tv...så hyler og skriker folk opp om at en gris får utløsning *ler*

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...