Gjest dårlig_kokk Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg tenkte jeg skulle invitere en god venn til middag i morgen. Dessverre er jeg ikke en kløpper på kjøkkenet, men tenkte jeg skulle lage noe med pastaskruer og tomatsaus med hvitløk og urter. Er det noe annet jeg burde tilsette? Noen gode ideer? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Tja. Noe kjøtt kanskje? Men det kan vel være godt med bare det du skriver her også, men hva med litt brød/rundstykker til og kanskje en liten salat. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du kan jazze opp sausen med litt nykvernet pepper, en sprut sitron og et par teskjeer sukker. Da får den mer fylde. Har du noe balsamicoeddik stående, kan du ha oppi et par ss av det også. Litt bacon eller skinke er godt oppi, og et parmesandryss på toppen. Server det med godt brød ved siden av, så blir nok både du og gjesten din fornøyd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.