Gå til innhold

Kokosmelk på boks - utgått på dato

Anbefalte innlegg

Gjest bananer i lange baner
Skrevet

Skulle prøve å lage et kulinarisk måltid i dag, og kjøpte en pakke med indisk chicken-curry fra Toro. På esken står det at den går ut på dato i 2006. Oppi esken fulgte det med en hermetikkboks med kokosmelk, som jeg skulle helle over kyllingen.

Idet jeg heller tenker jeg at jeg trodde ikke kokosmelk var så tykk, men så ble den plutselig tynn. Den hadde skilt seg. Jeg har aldri sett kokosmelk før, så jeg rørte det sammen. Etterpå så jeg på boksen at den var gått ut på dato for halvannet år siden! Mai 03.

Er kokosmelk dumt å spise når den er utgått på dato? Den kokte i 5 minutter i panna etterpå. Og hva kan skje med oss? Mange do-turer?

Jeg har vært i butikken og sagt fra om det.

Fortsetter under...

Skrevet

Kokosmelk på boks ER slik. Både tynn og tykk, så det er ikke noe dårlig tegn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...