Henriette1365380130 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nå har jeg endelig tatt dreads, begynner faktisk å bli snart 1 1/2 måned siden. Problemet er bare at de ser helt jævlige ut nå, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få dem til å se bedre ut. Håper noen som har dreads kan gi meg noen tips.. Håret har vokst langt (så det er flere cm til dreadsene starter), står hår ut fra dreadsene, tuppene er tynne og løse,det står sånne "halvsirkler" ut med hår overalt osv.. Synes dette er skikkelig trist når jeg har hatt lyst til å gjøre dette så lenge, så får jeg det absolutt ikke til å bli som jeg vil Takker for alle tips, men trenger ikke å høre om "hvor fæle dreads er uansett", for jeg liker det selv 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Bare et sprøsmål, er du bergenser? Tok du et lite søk du også ROTFLMAOPMPO 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Bare et sprøsmål, er du bergenser? Nei? Hvorfor tror du det? ;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.