Gjest kokkejenta uten kokkelue Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 hjelp.. skal ha fest med en del venner snart, og må ha litt tips til hva jeg kan servere... Skal helst ikke være så veldig avansert å lage til... Noen som har noen gode tips? Ikke type 3-retters, og toro-gryterett er litt feil. Skal være en "casual" fest med forholdsvis enkel servering. Hjelp meg litt da... MEd vennlig hilsen 0 Siter
ott Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Taco har brukt å være standard på de festene jeg har vært på. Rimelig greit å tilberede i volum også, skjønt oppryddingen kan bli litt strev av og til... 0 Siter
@bbbb Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ingenting er vel så enkelt som reker,loff,majones og noen sitronskiver. Hvis det er folk som tåler å få rekelukt på fingrene, vel og merke (tips:sett fram bokser med vårservietter på bordet). En tommelfingerregel sier 1/2 kg per pers, og det er i alle fall rikelig. Og skulle det være noen som ikke liker/tåler reker, kan du jo ha noe deilig pålegg i bakhånd. Øl og hvitvin er perfekt til reker:o) Ellers er pastasalat og (hvitløks)baguetter en partyhit. 0 Siter
@bbbb Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kommentar til innlegget mitt under: mente selvfølgelig våtservietter, ikke vårservietter (noe ikke jeg vet hva er, ialle fall...)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.