Gjest Nøden og naken kvinne Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hvor kan en intelligent, pen, lubben, litt for rappkjefta og lett tilalderskommen (39)ettbarnsmamma finne seg en mann? J eg har vært singel i 5 år nå. For tiden er jeg student, og selv om forslagene fra medstudenter er smigrende, så tviler jeg på holdbarheten i et forhold til en 24-åring. Jeg trenger en å kysse i nakken når jeg passerer lenestolen for å legge de nyvaskede klærne på plass. Gode råd mottas med takk! 0 Siter
Rubia Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Over alt, frue, over alt... Gjennom annonse, via internet, på butikken, treningssenteret, på nabotomta Ha tro på deg selv og smil til livet så dukker han plutselig opp. (Hilsen tobarnsmor, single i over syv år, med verdens deiligste partner pr.d.d = naboen) 0 Siter
Gjest Nøden og naken kvinne Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Over alt, frue, over alt... Gjennom annonse, via internet, på butikken, treningssenteret, på nabotomta Ha tro på deg selv og smil til livet så dukker han plutselig opp. (Hilsen tobarnsmor, single i over syv år, med verdens deiligste partner pr.d.d = naboen) Det røyner på, men jeg får holde motet oppe litt til. : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.