Gå til innhold

Tannlege i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Bien1365380759
Skrevet

Er det noen som vet om en flink og BEHAGELIG kvinnelig tannlege i Lillestrøm eller rundt der?

Håper noen har noen anbefalinger!

Bien1365380759
Skrevet

Eller kjenner noen som er behagelig?

Kom igjen da, folkens, Bidra litt!

*smil*

Skrevet

*smil*

Beklager - jeg bor i Lillestrøm-området, men går til tannlege i Oslo sentrum.

Skrevet

*smil*

Visst går vi til tannlegen vi andre også...og jeg skulle gjerne hjulpet deg jeg...

men min tannlege er en veldig behagelig mannlig tannlege, og ikke i samme by heller.

Hva med å sjekke telefonkatalogen da, og se hvor mange kvinnelige du finner der. Kanskje er det ikke så altfor mange slik at du nesten bare er nødt å prøve, om det er slik at det skal være en hunn dette her :)

Lykke til iallefall, det kommer vel kanskje noen flere svar til deg etterhvert.

:)

Skrevet

*smil*

Jo, jeg går til tannlegen men jeg synes aldri det er behagelig.

Skrevet

*smil*

Jeg går ikke, men har gått til Gro Smidth Sagstuen ca. midt i Lillestrøm (ved Kiwi).

Hun er snill og grei og behagelig, jeg har sluttet fordi vi har flyttet og å reise i over 1 time for å gå til tannlegen er i meste laget....

Skrevet

*smil*

Har både en behagelig og kvinnelig tannlege, men hun holder til i Oslo sentrum! ;-))

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

*smil*

har en 'behagelig' torturerende tannlege, men ikke hunn, og ikke i lillestrøm. Hva med å spørre naboene dine på Lillestrøm - de innfødte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...