Bien1365380759 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen som vet om en flink og BEHAGELIG kvinnelig tannlege i Lillestrøm eller rundt der? Håper noen har noen anbefalinger! 0 Siter
Bien1365380759 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* Beklager - jeg bor i Lillestrøm-området, men går til tannlege i Oslo sentrum. 0 Siter
Rubia Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* Visst går vi til tannlegen vi andre også...og jeg skulle gjerne hjulpet deg jeg... men min tannlege er en veldig behagelig mannlig tannlege, og ikke i samme by heller. Hva med å sjekke telefonkatalogen da, og se hvor mange kvinnelige du finner der. Kanskje er det ikke så altfor mange slik at du nesten bare er nødt å prøve, om det er slik at det skal være en hunn dette her Lykke til iallefall, det kommer vel kanskje noen flere svar til deg etterhvert. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* Jo, jeg går til tannlegen men jeg synes aldri det er behagelig. 0 Siter
....AV Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* Jeg går ikke, men har gått til Gro Smidth Sagstuen ca. midt i Lillestrøm (ved Kiwi). Hun er snill og grei og behagelig, jeg har sluttet fordi vi har flyttet og å reise i over 1 time for å gå til tannlegen er i meste laget.... 0 Siter
morsan Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* Har både en behagelig og kvinnelig tannlege, men hun holder til i Oslo sentrum! ;-)) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Eller kjenner noen som er behagelig? Kom igjen da, folkens, Bidra litt! *smil* har en 'behagelig' torturerende tannlege, men ikke hunn, og ikke i lillestrøm. Hva med å spørre naboene dine på Lillestrøm - de innfødte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.