Gå til innhold

Noen som vet?!

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilken LID maigruppen til VB fikk?!

Kjenner at det begynner å dra seg til nå - og det spekuleres om apil og mai får samtidig, da det var så få søknader i april. Vet at VB hadde få i april, men gjelder det generelt for april?!

Vi er i junigruppa - LID 30.06 - og jeg er jo litt spent på om vi kan forvente tildeling allerede i november?!?

Hvis april og deler av mai (eller sågar hele mai) får sammen i uke 42 eller 43 ... så er det juni som står for tur i november.

Junigruppa er jo stor - 14 søknader fra VB - men jeg tror alle ble sendt samtidig 25.06 og logget inn 30.06. Det er vel sjelden at gruppa splittes hvis alle har samme LID?

I "verste fall" kan det være ennå ei tildelingsgruppe før oss ; medio mai til medio juni.

Noen som har fanget opp noe fra det store utland?!

Om jeg er spent?!

Neida, ikke i det hele tatt *ler*

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160788-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...