Noraførr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen som vet hvilken LID maigruppen til VB fikk?! Kjenner at det begynner å dra seg til nå - og det spekuleres om apil og mai får samtidig, da det var så få søknader i april. Vet at VB hadde få i april, men gjelder det generelt for april?! Vi er i junigruppa - LID 30.06 - og jeg er jo litt spent på om vi kan forvente tildeling allerede i november?!? Hvis april og deler av mai (eller sågar hele mai) får sammen i uke 42 eller 43 ... så er det juni som står for tur i november. Junigruppa er jo stor - 14 søknader fra VB - men jeg tror alle ble sendt samtidig 25.06 og logget inn 30.06. Det er vel sjelden at gruppa splittes hvis alle har samme LID? I "verste fall" kan det være ennå ei tildelingsgruppe før oss ; medio mai til medio juni. Noen som har fanget opp noe fra det store utland?! Om jeg er spent?! Neida, ikke i det hele tatt *ler* klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160788-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.