Gå til innhold

Hvem sjekker du likningen til?

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende datter
Skrevet

Din biologiske far og HENNES kone???

Obs, det ble kanskje litt feil. Biologiske far og HANS kone:-)

(Det går fort her på nettet innimellom)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• serendipity

2

• Rubia

2

• skorpionfisken

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest nysgjerrig jeg
Skrevet

Hvordan kan man sjekke exene sine uten at husbonden får vite det? Han kommer da til å se det når han selv går inn på siden.

Sjekker så klart exene på jobb ;)

Skrevet

Når jeg skriver første bokstav, så kommer alt jeg har skrevet med denne bokstaven opp. Dette gjelder alle steder jeg skriver inn noe, også på søkesider. Vet ikke hvordan jeg får fjernet dette, vet du?

Det tror jeg du kan ta bort under tools-options og så clear history. Er ikke så dyktig på det her maskineriet jeg :o)

Gjest kan man det?
Skrevet

Du går på linja over her, velger verktøy, alternativer for internett...., velger slett filer, slett informasjonskapsler og slett logg. Da skulle det være borte....

Det virket ikke:(

Gjest Little Madam
Skrevet

Meg, sambo, ex og hans sambo, sambos barn, søsken, venner og en gammel dame i familien som er nesten hundre år, og som vi delvis skal arve....

Helt klart uforbederlig nyskjerrig.

Min egen ligning er forresten feil på nettet i forhold til papirene som er sendt til meg, så jeg vet ikke om jeg kan stole på at de andre søkene er riktig heller, selv om jeg jo velger å tro på dem....Formuen og skatten var riktig på meg, men inntekten var helt feil.

Psykiateren min, han tjener godt ;o)

Skrevet

Obs, det ble kanskje litt feil. Biologiske far og HANS kone:-)

(Det går fort her på nettet innimellom)

he he ;-)

Gjest på det jevne her
Skrevet

Hvordan kan man sjekke exene sine uten at husbonden får vite det? Han kommer da til å se det når han selv går inn på siden.

Jeg sitter på jobb og gjør det.

Skrevet

Sjekket bl.a. meg selv, og tallene var feil. Sjekket opp nærmeste familie, venner og noen arbeidskolleger, og fant feil på flere av dem. Bl.a. stod mange med 0 i både inntekt, formue og skatt.

Gjest kan man det?
Skrevet

Jeg sitter på jobb og gjør det.

Jeg jobber hjemme;)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Når jeg skriver første bokstav, så kommer alt jeg har skrevet med denne bokstaven opp. Dette gjelder alle steder jeg skriver inn noe, også på søkesider. Vet ikke hvordan jeg får fjernet dette, vet du?

Verktøy-Alternativer for internett-Innhold-Autofullfør og så tilbakestiller du skjemaer.

Tror jeg.

Skrevet

Ingen. Det interesserer meg overhodet ikke hva andre folk tjener.

Jeg synes det er en uting at skattelistene legges ut overalt.

Skrevet

mora mi som i år har 10 000 kr mer enn meg i pensjon og 400 000 i banken og er så gjerrig at det ikke er mulig å for ungene å dra noe ut av henne.

Du får trøste deg med at du arver med tid og stunder...

Skrevet

Selvsagt ingen. Hva familie, venner og kollegaer tjener interesserer meg midt i hampen. Og jeg synes det er en skikelig uting at folk snuser i ting de strengt tatt ikke har noe med.

Skrevet

Du får trøste deg med at du arver med tid og stunder...

Enearving er jeg også. Det er en hyggelig tanke :o)

Skrevet

Gidder ikke sjekke noen. Lite interessant også da siden man ikke vet hvilke fradrag etc folk har. For min egen del f.eks er det en differanse på over 160 000 mellom pensjonsgivende inntekt og nettoinntekt...

Skrevet

Vel, sjekket avslørte raskt at det ikke er så mye å finne ut, ihvertfall. For det er jo nettoinntekt som står, og da vet jo ingen hva som allerede er trukket fra.

Det ser helt feil ut det som står på oss, f eks, men det er jo fordi det er så mye som er trukket fra.

Så egentlig finner en ut fint lite ved å sjekke linken.

Og egentlig syns jeg ikke noe særlig om å snoke i andres økonomi, heller.

Skrevet

Sjekket bl.a. meg selv, og tallene var feil. Sjekket opp nærmeste familie, venner og noen arbeidskolleger, og fant feil på flere av dem. Bl.a. stod mange med 0 i både inntekt, formue og skatt.

Er da ikke sikkert det er feil. Mange som er 0-skatteytere selv med høy "inntekt". Mange fradrag kan gi lav eller ingen nettoinntekt.

Skrevet

Kolleger (i min bedrift og andre) som har tilsvarende stilling som meg selv. Årsak: Jeg holder på å søke om lønnsforhøyelse, og vil finne ut hva som er et rimelig krav.

Ellers har jeg aldri pleid å søke i disse listene, syns vanligvis det er en privatsak hva folk tjener.

Skrevet

Kolleger (i min bedrift og andre) som har tilsvarende stilling som meg selv. Årsak: Jeg holder på å søke om lønnsforhøyelse, og vil finne ut hva som er et rimelig krav.

Ellers har jeg aldri pleid å søke i disse listene, syns vanligvis det er en privatsak hva folk tjener.

Når det står netto inntekt, så betyr det inntekt etter fradragene er trukket, ikke sant? Så da er det jo egentlig umulig å vite hva brutto inntekt er, for jeg aner ikke hva slags fradrag folk har....

Skrevet

Når det står netto inntekt, så betyr det inntekt etter fradragene er trukket, ikke sant? Så da er det jo egentlig umulig å vite hva brutto inntekt er, for jeg aner ikke hva slags fradrag folk har....

Stemmer det. Så så veldig kloke blir vi nok ikke av å titte i listene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...