Gjest tips Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 nettopp, det er derfor det er menigsløst å se på listene i de fleste tilfeller. Min inntekt på disse listene er nesten en fjerdedel av det jeg tjener.. Jeg har store fradrag.. 0 Siter
Gjest Solie Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 He, he, må alltid inn å sjekke ei rik venninne jeg har. Denne gangen hadde hun over 11 mill. i inntekt, og 9 mill. i formue (aksjeinntekter) 0 Siter
mAd Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Nå måtte jeg sjekke faren min sin, for å se om jeg burde ha dårlig samvittighet for pengene jeg nettop fikk (voksen og uavhengig my ass;). Og så fant jeg ut at onkelen min har nesten en og en halv mill i formue, ooh, her må man komme nærmere slekta ;D 0 Siter
Gjest nownot Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Svigerfar! Han har 25 mill i formue og hadde 15 mill i inntekt i fjor!!! Jeg visste jo at han hadde nok penger, men ikke akkurat hvor mye det var snakk om... 0 Siter
petter smart Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Er da ikke sikkert det er feil. Mange som er 0-skatteytere selv med høy "inntekt". Mange fradrag kan gi lav eller ingen nettoinntekt. De jeg har sjekket for vet jeg ikke er null-skatteytere, men en vet jo at mange rike er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.