Gå til innhold

Hvem sjekker du likningen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettopp, det er derfor det er menigsløst å se på listene i de fleste tilfeller. Min inntekt på disse listene er nesten en fjerdedel av det jeg tjener..

Jeg har store fradrag..

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• serendipity

2

• Rubia

2

• skorpionfisken

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He, he, må alltid inn å sjekke ei rik venninne jeg har. Denne gangen hadde hun over 11 mill. i inntekt, og 9 mill. i formue (aksjeinntekter)

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke faren min sin, for å se om jeg burde ha dårlig samvittighet for pengene jeg nettop fikk (voksen og uavhengig my ass;). Og så fant jeg ut at onkelen min har nesten en og en halv mill i formue, ooh, her må man komme nærmere slekta ;D

Skrevet

Svigerfar! Han har 25 mill i formue og hadde 15 mill i inntekt i fjor!!!

Jeg visste jo at han hadde nok penger, men ikke akkurat hvor mye det var snakk om...

Skrevet

Er da ikke sikkert det er feil. Mange som er 0-skatteytere selv med høy "inntekt". Mange fradrag kan gi lav eller ingen nettoinntekt.

De jeg har sjekket for vet jeg ikke er null-skatteytere, men en vet jo at mange rike er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...