Gjest Luu Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei ) Så av et annet innlegg at du hadde bestilt Finders Add fra Kina. Jeg har også mailet dem for ca 2 uker siden ( brukte Research China ) men har ikke hørt ett ord. Husker du ca hvor lang tid det tok til du hørte noe?? 0 Siter
Gjendine Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Svarte deg i en tråd i går tror jeg det var :-) Skrev følgende: Det er første gang jeg har blitt etterlyst hele 6 ganger - samtidig :-)) Brian Stuy er ofte i Kina eller på andre reiser så det hender det tar litt tid før han svarer. Men du kan jo prøve http://www.chinafindinggirls.com/ så lenge. Det skader jo ikke å rette en forespørsel til begge samtidig. - Gjendine Fornøyd med svaret? 0 Siter
Gjest Luu Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Svarte deg i en tråd i går tror jeg det var :-) Skrev følgende: Det er første gang jeg har blitt etterlyst hele 6 ganger - samtidig :-)) Brian Stuy er ofte i Kina eller på andre reiser så det hender det tar litt tid før han svarer. Men du kan jo prøve http://www.chinafindinggirls.com/ så lenge. Det skader jo ikke å rette en forespørsel til begge samtidig. - Gjendine Fornøyd med svaret? Hei igjen Tusen, tusen takk for svar. Jeg var ikke klar over at innleggene jeg prøvde å sende, virkelig ble sndt i går ( jeg fikk feil med server hele tiden ) Derfor ble det til at jeg prøvet igjen i dag og fikk det inn 2 ganger ) Beklager så mye, du må jo tro at jeg er smårar, noe jeg håper at jeg ikke er ) Har nå mailet chinafindinggirls og håper på bedre respons der. Nok en gang, takk for svar og god helg 0 Siter
Gjendine Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei igjen Tusen, tusen takk for svar. Jeg var ikke klar over at innleggene jeg prøvde å sende, virkelig ble sndt i går ( jeg fikk feil med server hele tiden ) Derfor ble det til at jeg prøvet igjen i dag og fikk det inn 2 ganger ) Beklager så mye, du må jo tro at jeg er smårar, noe jeg håper at jeg ikke er ) Har nå mailet chinafindinggirls og håper på bedre respons der. Nok en gang, takk for svar og god helg Regnet med at det var noe slikt som hadde skjedd - derfor valgte jeg å svare deg en gang til :-) Du er sikkert ikke mer smårar enn noen av oss andre her :-) 0 Siter
rao Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei igjen Tusen, tusen takk for svar. Jeg var ikke klar over at innleggene jeg prøvde å sende, virkelig ble sndt i går ( jeg fikk feil med server hele tiden ) Derfor ble det til at jeg prøvet igjen i dag og fikk det inn 2 ganger ) Beklager så mye, du må jo tro at jeg er smårar, noe jeg håper at jeg ikke er ) Har nå mailet chinafindinggirls og håper på bedre respons der. Nok en gang, takk for svar og god helg LITT rar er du vel ??? )))) Klem fra 0 Siter
Gjest Luu Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 LITT rar er du vel ??? )))) Klem fra Litt rar er jeg jo, det har du rett i ))) Ha en flott helg. Mail følger te uka Klem 0 Siter
rao Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Litt rar er jeg jo, det har du rett i ))) Ha en flott helg. Mail følger te uka Klem Fine greier ). Gleder meg !! Hilsen kjemperare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.