Gjest Dame55 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Skrev litt mere om vinteren i "Nå kommer vinteren" tittelen. Begynner å bli så gammelt nå det innlegget så sier fra til deg her. Er du enig i det jeg skriver? Kanskje flere som er enig også. 0 Siter
Gjest fibromyalgi og lysterapi Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei! Har ett spørsmål til deg jeg. Har du snakket med legen din angående fibromyalgi og lysterapi? I tilfelle, hva svarte han? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei! Har ett spørsmål til deg jeg. Har du snakket med legen din angående fibromyalgi og lysterapi? I tilfelle, hva svarte han? Legen min anbefalte dette på det varmeste ja, så nå er det bare og begynne å spare, må vel regne med 2-3000kr. for ei lampe. I tillegg til fibromyalgi sliter jeg også med depresjon og angst (hører jo gjerne med den diagnosen) og dette blir man vel også forhåpenligvis bedre av lysterapi.Er noe bedre allerede forresten, starta med SSRI. 0 Siter
Gjest fibromyalgi og lysterapi Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Legen min anbefalte dette på det varmeste ja, så nå er det bare og begynne å spare, må vel regne med 2-3000kr. for ei lampe. I tillegg til fibromyalgi sliter jeg også med depresjon og angst (hører jo gjerne med den diagnosen) og dette blir man vel også forhåpenligvis bedre av lysterapi.Er noe bedre allerede forresten, starta med SSRI. http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=49410&site=3 Jeg sluttet med ssri pga bivirkningene, men jeg er ikke så veldig plaget psykisk egentlig, kun litt vinterdepresjon. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=49410&site=3 Jeg sluttet med ssri pga bivirkningene, men jeg er ikke så veldig plaget psykisk egentlig, kun litt vinterdepresjon. Tusen takk for opplysningen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.