Gjest mobilfeil?????? Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Har en sony ericsson t630. En venninne av meg har flere gang prøvd å sende meg sms og mms, men meldingen går ikke gjennom. Får bare melding om at det er feil. Men når hun sender til andre går det helt greit. Jeg mottar også alt mulig fra andre, men ikke fra hennes mobil, merkelig, skjønner ingenting. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hva er feil med en som skriver det samme spørsmålet gang på gang på gang? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hva er feil med en som skriver det samme spørsmålet gang på gang på gang? Gemini da. Har du ikke sett at alle gjør det om dagen? Når man lager ny tråd får man bare feilmelding når man poster serru, så da tror man ikke at det går. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Gemini da. Har du ikke sett at alle gjør det om dagen? Når man lager ny tråd får man bare feilmelding når man poster serru, så da tror man ikke at det går. Sorry dah, jeg får ikke feilmeldinger når jeg poster jeg. Har det noe med nettleser å gjøre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Sorry dah, jeg får ikke feilmeldinger når jeg poster jeg. Har det noe med nettleser å gjøre? Jeg får heller ikke feilmelding. Det er helt som vanlig her. 0 Siter
Sør Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Sjekk om hun begynner meldingen med "*" eller andre lignende tegn. Med vennlig hilsen 0 Siter
Prozak Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Sorry dah, jeg får ikke feilmeldinger når jeg poster jeg. Har det noe med nettleser å gjøre? Sikkert sånne kjipe IE-folk :-) "..........................." 0 Siter
Gjest mobilfeil?????? Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hva er feil med en som skriver det samme spørsmålet gang på gang på gang? feil under sendingen gjorde det slik, du får virkelig unskylde hvis dette var så grusomt for deg. Ingenting galt med meg som jeg vet om. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Sorry dah, jeg får ikke feilmeldinger når jeg poster jeg. Har det noe med nettleser å gjøre? Har du startet mange tråder da? Det er bare første innlegget i en tråd man får feilmelding på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.