Gå til innhold

Hva er feil siden jeg ikke kan motta sms?

Anbefalte innlegg

Gjest mobilfeil??????
Skrevet

Har en sony ericsson t630. En venninne av meg har flere gang prøvd å sende meg sms og mms, men meldingen går ikke gjennom. Får bare melding om at det er feil. Men når hun sender til andre går det helt greit. Jeg mottar også alt mulig fra andre, men ikke fra hennes mobil, merkelig, skjønner ingenting.

Skrevet

Hva er feil med en som skriver det samme spørsmålet gang på gang på gang?

Skrevet

Gemini da. ;) Har du ikke sett at alle gjør det om dagen? Når man lager ny tråd får man bare feilmelding når man poster serru, så da tror man ikke at det går.

Skrevet

Gemini da. ;) Har du ikke sett at alle gjør det om dagen? Når man lager ny tråd får man bare feilmelding når man poster serru, så da tror man ikke at det går.

Sorry dah, jeg får ikke feilmeldinger når jeg poster jeg. Har det noe med nettleser å gjøre?

Skrevet

Sorry dah, jeg får ikke feilmeldinger når jeg poster jeg. Har det noe med nettleser å gjøre?

Jeg får heller ikke feilmelding. Det er helt som vanlig her.

Skrevet

Sjekk om hun begynner meldingen med "*" eller andre lignende tegn.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sikkert sånne kjipe IE-folk :-)

"..........................."

Gjest mobilfeil??????
Skrevet

feil under sendingen gjorde det slik, du får virkelig unskylde hvis dette var så grusomt for deg. Ingenting galt med meg som jeg vet om.

Skrevet

Har du startet mange tråder da? ;) Det er bare første innlegget i en tråd man får feilmelding på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...