Gjest ny bruker Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Noen her som har klippekort/periodekort i ovennevnte bompengesystem? Jeg lurer litt på hvordan jeg gjør det. Har fått et skjema å fylle ut og sende inn. Men det står noe om å klistre inn en merkelapp fra brikken. Må jeg ha brikke før jeg sender inn skjemaet, og hvor får jeg tak i brikken? Lønner det seg å krysse av på at man skal klippes også for andre AutoPass anlegg? (Jeg antar min avtale bare vil gjelder der jeg bor = Oslo-området). Eller er det like greit at jeg bare betaler kontakt hvis jeg en sjelden gang skal gjennom andre bompengeringer? 0 Siter
ferry Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Vi kjøpte vår brikke i aust agder og der fikk vi brikken m/ skjema på Statoilstasjoner. Vi har autopass og der koster ikke no mer. Men veldig kjekt når du reiser over halve landet på ferie. På posen som brikken lå i er det en lapp med id.nr. som skulle på skjemaet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.