Gjest lizzzza Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 kan dere hjelpe meg litt. skal ha svensk aften, med alle mine svenske venner i morgen, og tenkte jeg skulle lage en cd med kun svenske hits. så, kommer dere på noen, foruten roxette, cardigans og svensk danceband. Ønsker helst at de synger på svensk da. vi er i alderen 20 - 30 år. Takk. 0 Siter
G-bo Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hva med The creeps, "Ooh-i like it", fra 1990..., eller diverse Håkan Helstrøm, f.eks "Kom igjen Lena"..., disse funker for meg og mine ihvertfall:-) ...og hvis du er av DEN typen er det jo mye Gylne tider også da..., hmmm!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Cornelis Vreeswijk er jo konge. Kanskje ikke party-musikk, men.. gyllne tider med sommartider er jo en slager. For moro skyld kan du jo ta med Trøste og Bære sin "Jag är inte sjuk, jag är bara svensk" hehe. Bjørn Afzelius engelsk-språklige sanger av svenske artister: The wannadies - you and me song 0 Siter
Gjest forslag: bob hund Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Lisa Ekdahl, han som synger i roxette har gitt ut sin egen musikk også, bob hund!!!, the hives (synger på engelsk, men er bra!), wannadies, kent.. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hva med The creeps, "Ooh-i like it", fra 1990..., eller diverse Håkan Helstrøm, f.eks "Kom igjen Lena"..., disse funker for meg og mine ihvertfall:-) ...og hvis du er av DEN typen er det jo mye Gylne tider også da..., hmmm!! Synes dere burde få med ei vise eller to av Evert Taube, en "stor" visemann i Sverige og veldig fine tekster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.