Gjest Valnøtt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg synes typen din skal se litt på som er viktig for han, for heldigvis sørger dine foreldre for at han ikke får begge deler - deg eller dopet. Jeg er helt enig med foreldrene dine, du hadde ikke fått ha kontakt med noen som bruker marihuana om jeg var moren din heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160866-til-dere-ten%C3%A5ringsforeldre/page/2/#findComment-1096614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ja, men uansett om han røyker.. det gjør alle på min alder uansett. Utenom de som går i bedehuset. Nei, det er vel ikke sånn, men alle jeg kjenner røyker i helgene. I stedet for å drikke liksom. Det er jo det samme det. Mine foreldre tillater meg å drikke alkohol, men når det kommer til marijuanna er de helt håpløse. De vet selvfølgelig ikke at jeg gjør det, og det virker som om de tror det er kokain kjæresten min holder på med.. Røykte ikke dere også på 60 - 70 tallet da, jeg mener det der opprøret. Mine foreldre var unge på den alderen, så jeg vet at de har peiling. De må jo vite at det er farligere å drikke hjemmebrent, og like skadelig som å drikke en flaske vin. Er bare så oppgitt!! Nei, vi brukte ikke dop alle sammen. Og det gjør ikke ungdommene nå heller, da har du havnet i et litt spesielt miljø. Og det er ikke det samme som alkohol. Alkohol er for eksempel lovlig, og terskelen til et illegalt marked med grener videre er betydelig høyere ved alkohol enn ved marihuana. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160866-til-dere-ten%C3%A5ringsforeldre/page/2/#findComment-1096617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 pff.. Jeg må smile litt når jeg leser alle disse dumme innleggene. Virker som folk tror at hasj er inngangen til et dophelvete med overdose som finale. Jeg har røyka fast i flere år, har fast jobb, sunn økonomi og mange venner. Både andre 'dopvrak' og andre som kun drikker alkohol. Hvis folk begynner med sterkere stoffer er da ikke det hasjens skyld. Jepp. De fleste av de som røyker cannabis går det ikke så aller verst med. Men de som det nå en gang _går_ galt med - de har stort sett begynt med hasj o.l. "uskyldigheter" alle sammen. Og INGEN av dem hadde noen gang tenkt å ende på kjøret så vidt meg bekjent. Så med mindre du kan forklare meg hva som er forskjellen på de som aldri utvikler misbruket sitt videre og de som ender på gata, så hevder jeg at hasj er farlig fortsatt. Og da går jeg ikke en gang inn på at hasj f.eks kan være psykisk ødeleggende, at det er 1000 ganger mer kreftfremkallende enn sigaretter osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160866-til-dere-ten%C3%A5ringsforeldre/page/2/#findComment-1096621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.