Gjest gugge! Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 hei!!! jeg har en bestemor som har bursdag om en uke å jeg MÅ kjøpe gave til hun!!! hun er veldig sur og gretten og har alt.... å det eneste hun liker er katten sin!!! hva kan jeg kjøpe til en sånn dame??? har dere noen forslag????? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kattemat. Så kan hun dele med katta. 0 Siter
Tonette Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ei bok med korte søte fortellinger i. F.eks ei bok som heter "Øyeblikkslykke" Eller så er det gitt ut 3 bøker i en serie. Den første heter "husk å leve" Kjempekoselige bøker. Min mormor pleide aldri å vise glede over de gavene hun fikk. Vi pleide bare få noen sure kommentarer om hva hun skulle med det, eller at hun ikke hadde plass til den. Så da var vi litt spente på å se reaksjonen hennes da jeg hadde kjøpt ei gås med dokost til henne til jul. Hun begynte faktisk å le da hun fikk den, og dokost-gåsa ble tatt i bruk den :-) Andre tips er skjokolade, flaxlodd, kryssordblader. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Et kattestativ på Ellos. Naboen min har og der ligger katten så fint til pynt ) Rene dekorasjonen. 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Bestemødre som har alt er alltid vanskelig å kjøpe noe til. Men til jul en gang gjorde jeg følgende: Gikk til en skobutikk, og spurte pent om å få en skoeske. Det fikk jeg.. Fyllte denne med forskjellig kaffe (vanlig kaffe + dessertkaffe) og godnatt-te (siden hun har lånt dette av søstera mi flere ganger hun ikke får sove) og kryssordblad (hun elsker kryssord), dufte-telys, sjokolade og et hjemmelaget kort med en fin hilsen. Pakket esken inn i fint papir (selve esken og lokket hver for seg) og knyttet fint bånd rundt. (sånn at når hun åpnet, så trengte hun ikke ta av papiret, slik at den stygge skoesken kom til syne hehe) Disse tingene var jo noe jeg visste/trodde min bestemor ville sette pris på. Du som kjenner din bestemor (hvis du vil bruke dette tipset) kan putte noe oppi som du tror hun vil like. Legg kanskje ved en liten katteleke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.