amber sun Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Må bare teste dette her ,siden så mange sender flere ganger. Får se hva som skjer når jeg sender - - nu - 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Nei, det kom bare en gang, det. Men jeg så den Iternal error-greia. Lot bare være å trykke send om igjen. Hm - hva er det som skjer her inne??? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Nei, det kom bare en gang, det. Men jeg så den Iternal error-greia. Lot bare være å trykke send om igjen. Hm - hva er det som skjer her inne??? Jeg har også lært meg nå, at jeg ikke må trykke flere ganger selv om jeg får den feilmeldingen. Jeg tror ikke webbis er her for tiden, ihvertfall har han ikke svart på meldinger de siste par dagene... 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kommer ikke om igjen så lenge du ikke klikker på send flere ganger. Og sånne som du og jeg har vett nok til å bare klikke en gang. Men at man prøver om igjen når man får den feilmeldinga - det er jo forståelig syns jeg. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har også lært meg nå, at jeg ikke må trykke flere ganger selv om jeg får den feilmeldingen. Jeg tror ikke webbis er her for tiden, ihvertfall har han ikke svart på meldinger de siste par dagene... Joda, vi er her, men det har vært litt uavklart akkurat når de tekniske problemene ville være løst. Vi håper det er i orden nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.