Gjest bringebæret Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 hei! jeg har fått en gullfisk!! hva syns dere den skal hete???? vet ikke om det er gutt eller jente da så jeg har blanda litt... kåre-mette turi-jon leif-trude gro-gunnar hvilket navn er finest til fisken min???? klem 0 Siter
Gjest bringebæret!!! Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Gullegull selvfølgelig. gullegull!!! jaaaa!!!! det skal den hete!!!!! det passa perfekt!!!!!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg hadde to gullfisker for noen år siden, en helt gull (oransje, ja) og en med hvite flekker. De het Snø og Måne (gjett hvilken som het hva! hehe) Leif-Inger... hvis du vil ha gutte-jentenavn. Det brukte vi på en rolle da vi lagde en "skrekkfilm" på videregående. Hehe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kall den opp etter kjell magne. De har samme størrelse på hjernen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kall den opp etter kjell magne. De har samme størrelse på hjernen. Fyyy! Nå fornærmer du gullfiskens bestand! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Fyyy! Nå fornærmer du gullfiskens bestand! Det tenkte jeg faktisk på etterpå og ble litt lei meg på fiskens vegne. Hva med Jern-erna? Det er litt bedre da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.