Gå til innhold

gullfisk

Gjest bringebæret

Anbefalte innlegg

Gjest bringebæret
Skrevet

hei! jeg har fått en gullfisk!! hva syns dere den skal hete???? vet ikke om det er gutt eller jente da så jeg har blanda litt...

kåre-mette

turi-jon

leif-trude

gro-gunnar

hvilket navn er finest til fisken min???? klem

Gjest trist-fisk
Skrevet

Siden du skriver at du har fått én gullfisk, har du sannsynligvis skaffet deg en liten ekkel gullfiskbolle.

Hvis så er tilfelle vil fisken antakelig leve et kort og plaget liv, for deretter å bli spylt ned i do.

Kanskje like så godt å ikke gi den navn?

Skrevet

Mine slørhaler het Sushi og Nemi. Sushi var gullfarget, og Nemi svart.

Skrevet

Oij!

Kanskje jeg også skal begynne å døpe fiskene mine.

Gjest fiskebolla
Skrevet

Siden du skriver at du har fått én gullfisk, har du sannsynligvis skaffet deg en liten ekkel gullfiskbolle.

Hvis så er tilfelle vil fisken antakelig leve et kort og plaget liv, for deretter å bli spylt ned i do.

nei.... jeg har ikke en liten ekkel fiskebolle har et akvarium å fisken min er ikke trist den er kjempe glad!!! å den kommer til å leve leeenge!!!!! så skal jeg ikke skylle den ned i do jeg skal begrave den! :-) :-) :-) den heter gullegull!

Gjest fiskebolla
Skrevet

nei.... jeg har ikke en liten ekkel fiskebolle har et akvarium å fisken min er ikke trist den er kjempe glad!!! å den kommer til å leve leeenge!!!!! så skal jeg ikke skylle den ned i do jeg skal begrave den! :-) :-) :-) den heter gullegull!

Gjest Hvorfor ikke..
Skrevet

Hans gunnar syns jeg den skal hete. Eller siri mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...