Gå til innhold

Tildeling Etiopia!!!!

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse!!!!!

Dette var kjempegøy. Nå er jeg helt satt ut for det betyr jo at det skjer ting der nede igjen.

Vet du om det bare var dere eller om det kom flere tildelinger?

Fikk dere telefonen på slutten av dagen? (det kan jo hende de ikke rakk å ringe alle *ler*)

Dette er nesten litt for spennende.

Iallefall gratulerer nok en gang med den lille jenten deres, håper virkelig dere får hente henne før jul!!!!

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gro72

3

• elly

1

• Brasilmamma..

1

• flosshatt

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer så masse!!!!!

Dette var kjempegøy. Nå er jeg helt satt ut for det betyr jo at det skjer ting der nede igjen.

Vet du om det bare var dere eller om det kom flere tildelinger?

Fikk dere telefonen på slutten av dagen? (det kan jo hende de ikke rakk å ringe alle *ler*)

Dette er nesten litt for spennende.

Iallefall gratulerer nok en gang med den lille jenten deres, håper virkelig dere får hente henne før jul!!!!

Hei!

Takk for gratulasjonen!

Vet ikke om det var flere som fikk tildeling i går. Har ihvertfall ikke hørt om noen enda. De ringte fra AF kl. 13.05. Vi ble helt satt ut for vi hadde ikke regnet med å få tildeling så fort!!

Krysser fingrene for at dere også hører noe snart!!

Jeg kjente deg igjen, og må bare gratulere her på DOL også. Det var ei nydelig jente dere fikk, og vi gleder oss veldig til å høre om hentereisen og se flere bilder!

Skulle ha ringt, men jeg er helt hes etter å ha sunget hele dagen. Vi snakkes til uka ;-)

Stoor klem fra

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...