Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg holder på å lage gulrotkake og har funnet ut at jeg har for lite soyaolje, kun 1/2 dl og det skal være 2! Hva skjer om jeg bruker olivenolje istedet, blir det usmak på kaka? Kan jeg bytte ut oljen med smør istedet eller blir kaka for salt da. Hvor mye smør skal jeg bruke event.? 0 Siter
tiliti Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 LITT sent men jeg ville brukt 1dl oliven (dersom den ikke er ekstra virgin - den smaker litt mye). Så ville jeg tatt 1/2dl smør. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 LITT sent men jeg ville brukt 1dl oliven (dersom den ikke er ekstra virgin - den smaker litt mye). Så ville jeg tatt 1/2dl smør. Litt sent ja. Nå er kaka ferdigstekt. Men takk skal du ha:o) Jeg brukte den skvetten med soyaolje jeg hadde (ble 1 dl, ikke 1/2) + 1dl olivenolje (ikke ekstra virgin). Kjente ingen usmak på røra, så jeg tror det blir bra. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Litt sent ja. Nå er kaka ferdigstekt. Men takk skal du ha:o) Jeg brukte den skvetten med soyaolje jeg hadde (ble 1 dl, ikke 1/2) + 1dl olivenolje (ikke ekstra virgin). Kjente ingen usmak på røra, så jeg tror det blir bra. Det hadde jeg gjort også. Si gjerne ifra hvordan kaka smakte. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Det hadde jeg gjort også. Si gjerne ifra hvordan kaka smakte. Skal komme tilbake og fortelle det i kveld. Nå er vi snart ferdige med både vasking, rydding og kakebaking her, venter bare på gjestene. Lillegutten har blitt 3 år:o) 0 Siter
Gjest nær bekjent. Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Skal komme tilbake og fortelle det i kveld. Nå er vi snart ferdige med både vasking, rydding og kakebaking her, venter bare på gjestene. Lillegutten har blitt 3 år:o) Kommer snart for å smake på kaka! 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Kommer snart for å smake på kaka! Velkommen skal du være:o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Velkommen skal du være:o) Takk Takk! Gleder oss. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Det hadde jeg gjort også. Si gjerne ifra hvordan kaka smakte. Kaka ble god den, ingen usmak. 0 Siter
Gjest nær bekjent Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kaka ble god den, ingen usmak. Jepp! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kaka ble god den, ingen usmak. Tenkte meg det, kunne ikke forstå at det skulle bli noen smak av soyaolje. Håper selskapet ble vellykket. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Tenkte meg det, kunne ikke forstå at det skulle bli noen smak av soyaolje. Håper selskapet ble vellykket. Ikke smak av soyaolje nei, men olivenolje. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ikke smak av soyaolje nei, men olivenolje. Ja olivenolje er forskjellig fra soyaolje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.