Gå til innhold

Hjelp!! Står fast mitt i oppskrifta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage gulrotkake og har funnet ut at jeg har for lite soyaolje, kun 1/2 dl og det skal være 2!

Hva skjer om jeg bruker olivenolje istedet, blir det usmak på kaka?

Kan jeg bytte ut oljen med smør istedet eller blir kaka for salt da. Hvor mye smør skal jeg bruke event.?

Skrevet

LITT sent men jeg ville brukt 1dl oliven (dersom den ikke er ekstra virgin - den smaker litt mye). Så ville jeg tatt 1/2dl smør.

Skrevet

LITT sent men jeg ville brukt 1dl oliven (dersom den ikke er ekstra virgin - den smaker litt mye). Så ville jeg tatt 1/2dl smør.

Litt sent ja. Nå er kaka ferdigstekt.

Men takk skal du ha:o)

Jeg brukte den skvetten med soyaolje jeg hadde (ble 1 dl, ikke 1/2) + 1dl olivenolje (ikke ekstra virgin).

Kjente ingen usmak på røra, så jeg tror det blir bra.

Skrevet

Litt sent ja. Nå er kaka ferdigstekt.

Men takk skal du ha:o)

Jeg brukte den skvetten med soyaolje jeg hadde (ble 1 dl, ikke 1/2) + 1dl olivenolje (ikke ekstra virgin).

Kjente ingen usmak på røra, så jeg tror det blir bra.

Det hadde jeg gjort også. Si gjerne ifra hvordan kaka smakte.

Skrevet

Skal komme tilbake og fortelle det i kveld.

Nå er vi snart ferdige med både vasking, rydding og kakebaking her, venter bare på gjestene. Lillegutten har blitt 3 år:o)

Gjest nær bekjent.
Skrevet

Skal komme tilbake og fortelle det i kveld.

Nå er vi snart ferdige med både vasking, rydding og kakebaking her, venter bare på gjestene. Lillegutten har blitt 3 år:o)

Kommer snart for å smake på kaka!

Skrevet

Kommer snart for å smake på kaka!

Velkommen skal du være:o)

Skrevet

Kaka ble god den, ingen usmak.

Skrevet

Kaka ble god den, ingen usmak.

Tenkte meg det, kunne ikke forstå at det skulle bli noen smak av soyaolje. Håper selskapet ble vellykket.

Skrevet

Tenkte meg det, kunne ikke forstå at det skulle bli noen smak av soyaolje. Håper selskapet ble vellykket.

Ikke smak av soyaolje nei, men olivenolje.

Skrevet

Ikke smak av soyaolje nei, men olivenolje.

Ja olivenolje er forskjellig fra soyaolje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...