Gjest endelig lørdag og fri! Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hvilken film så du sist, og hvilken anbefaler du? 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Så UNO i går, vet ikke om jeg anbefaler den. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Dvd: Starsky and Hutch - grei, men litt "dvask". Snoop var bra, men Owen Wilson begynner å bli kjedelig. Kino: Bournde Supremacy - Actionfyllt og spennende, men kan bli litt slitsom. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Siste jeg så (som jeg ikke har sett før...) var vel Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. Husker ikke helt navnet på norsk, men tror det var "Den fabelaktige Amelie Poulain" eller noe sånn. Denne er utrolig morsom! http://www.imdb.com/title/tt0211915/ 0 Siter
Gjest true_love Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg så Cold Mountain for ikke så lenge siden og syntes den var ganske bra. 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Så Hawaii-Oslo i går, og den anbefales på det sterkeste. En meget god film. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.