Alana Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje han hadde en "hemmelig" sønn.. Da har han isåfall klart å skjule det godt! Men syntes synn om han, uansett om det var en katt eller en gutt. Han hadde jo et godt forhold til det det enn var. Ja, det får nok være konklusjonen... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Synes nesten det er groteskt jeg hvis sangen handlet om katta hans og han fortalte den triste historien først. Man kan vel ikke akkurat sammenligne en katt med en kreftsyk fireåring som dør. Han sitter vel ikke og juger på seg en gutt som fikk kreft og fikk sine siste dager hjemme. Hvis så er tilfelle så er han jo syk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Han sitter vel ikke og juger på seg en gutt som fikk kreft og fikk sine siste dager hjemme. Hvis så er tilfelle så er han jo syk. Jeg tror jeg skal se på reprisen og høre en gang til hva han sier. Jeg fulgte bare sånn halvveis med i går. Da er han virkelig syk hvis det var katta hans. 0 Siter
Alana Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tror jeg skal se på reprisen og høre en gang til hva han sier. Jeg fulgte bare sånn halvveis med i går. Da er han virkelig syk hvis det var katta hans. Ja, da er han syk. Og dette er et bilde fra videoen? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248454 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tror jeg skal se på reprisen og høre en gang til hva han sier. Jeg fulgte bare sånn halvveis med i går. Da er han virkelig syk hvis det var katta hans. Det ble vist litt av videoen til sangen og den viste en syk ca. 4 åring. Så jeg tror nok det var en gutt han snakket om. Kan aldri tenke meg det var hans egen sønn, det hadde vel kommet ut. Kanskje en kompis eller familiemedlems sønn. Han snakket definitivt om en gutt i går, ikke en katt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja, da er han syk. Og dette er et bilde fra videoen? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248454 Det står jo at det er fra videoen. Kan ikke skjønne hva det der har med en 4 årig død gutt å gjøre men... Han sier jo også at det er hans form for "ekstremsport". 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja, da er han syk. Og dette er et bilde fra videoen? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248454 Det er avgjort, mannen er gal ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det ble vist litt av videoen til sangen og den viste en syk ca. 4 åring. Så jeg tror nok det var en gutt han snakket om. Kan aldri tenke meg det var hans egen sønn, det hadde vel kommet ut. Kanskje en kompis eller familiemedlems sønn. Han snakket definitivt om en gutt i går, ikke en katt. Det var det jeg trodde også. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "Magne, gutten min som bare ble 4 år...tenke på deg hver dag. du vil aldri bli glemt!!!! Meg og N'n snakker om deg hele tiden, vi savner deg noe utrolig!" Men fant denne... http://www.detnye.com/1103/74.html "Sorgen over Roy Magne" Skjønte ikke det. Har han kalt opp noen etter katten, eller katten etter noen? Og begge døde da de var fire år? Hm... Rart. Katt? Håper virkelig ikke det er det det var snakk om her. Tror alle som så programmet igår gikk ut fra at det var en gutt som døde. En kan da ikke snakke om et dyr på samme måte som en snakker om et barn! Håper virkelig at dette kun er spekulasjoner, og ikke virkelighet. *sjokkert* 0 Siter
Champagne Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det er katta hans sangen handler om, det stemmer. Det er en katt han snakket om på Skavlan. Fyren er helt sjuk. Men veldig flink... 0 Siter
Mistera Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 VET du at det er hans døde sønn? Det som er, er at når et familiemedlem eller nære venners barn dør, spesielt om han var nær på gutten, så går det inn på alle og en hver! At et barn i omgangskretsen dør er hard for alle... Det er lite sannsynlig at det er hans unge det er snakk om her. 0 Siter
monsina Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det er katta hans sangen handler om, det stemmer. Det er en katt han snakket om på Skavlan. Fyren er helt sjuk. Men veldig flink... -Og kattegutten hette Roy Magne, reinrasa siameser. (!) Visstnok hans aller beste venn i mange år. Hørte et intervju med ham i sommer der han la ut i det vide og brede om Roy Magne og hans store personlighet. *s* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "I samtalen med «Først og sist»-vert Fredrik Skavlan fortalte Valen om en fire år gammel gutt som døde av ryggmarkskreft. Fra sykdommen ble oppdaget, gikk det bare noen uker før han døde i sin egen seng. - Meningen var at han skulle få sove hjemme i sin egen seng de to siste kveldene. Det ble bare med den ene, sier Valen til VG." Dette kan da ikke være til å missforstås. Dette er jo ikke en katt. Hvis det er så satt han jo regelrett og jugde. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det er katta hans sangen handler om, det stemmer. Det er en katt han snakket om på Skavlan. Fyren er helt sjuk. Men veldig flink... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249114 Hvis dette handler om en katt vet i alle fall Kristian Valen å dra den langt. Så ... Egentlig bestrider jeg den bastante påstanden din etter å ha lest dette. 0 Siter
Champagne Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "I samtalen med «Først og sist»-vert Fredrik Skavlan fortalte Valen om en fire år gammel gutt som døde av ryggmarkskreft. Fra sykdommen ble oppdaget, gikk det bare noen uker før han døde i sin egen seng. - Meningen var at han skulle få sove hjemme i sin egen seng de to siste kveldene. Det ble bare med den ene, sier Valen til VG." Dette kan da ikke være til å missforstås. Dette er jo ikke en katt. Hvis det er så satt han jo regelrett og jugde. Han jugde vel, da.. Men hvis du spør han, er han nok ikke enig. Denne katta var som et barn for Kristian. Seff helt grotesk for de fleste. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Lest om dette i avisen idag. Forstår det som om det er en gutt, en som sto Kristian Valen nær. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Han jugde vel, da.. Men hvis du spør han, er han nok ikke enig. Denne katta var som et barn for Kristian. Seff helt grotesk for de fleste. Javel. Og ryggmarkskreft finnes vel kanskje ikke? Det var det som stod i VG. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249114 Hvis dette handler om en katt vet i alle fall Kristian Valen å dra den langt. Så ... Egentlig bestrider jeg den bastante påstanden din etter å ha lest dette. Og hvis den handler om et menneskebarn, så lurer jeg virkelig på hva dette bildet fra musikkvideoen har med dette å gjøre. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248454 Da blir han nok egentlig litt "syk" uansett, mener nå jeg. 0 Siter
Champagne Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Javel. Og ryggmarkskreft finnes vel kanskje ikke? Det var det som stod i VG. Ryyggmargskreft er vanlig på katter, ja. En sjelden kreftform for mennesker. 0 Siter
Gjest da blir jeg skuffet altså... Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det kan vel stå "gutten min" i dvd coveret selv om det ikke var hans sønn? Kanskje det var katten det stod om i DVD coveret? Men uansett så ble ihvertfall jeg i tvil nå. Han kan vel ikke ha løyet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.