Gå til innhold

Kristian Valen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje han hadde en "hemmelig" sønn.. Da har han isåfall klart å skjule det godt!

Men syntes synn om han, uansett om det var en katt eller en gutt. Han hadde jo et godt forhold til det det enn var.

Ja, det får nok være konklusjonen...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

20

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

10

• Åsemor

8

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Synes nesten det er groteskt jeg hvis sangen handlet om katta hans og han fortalte den triste historien først.

Man kan vel ikke akkurat sammenligne en katt med en kreftsyk fireåring som dør.

Han sitter vel ikke og juger på seg en gutt som fikk kreft og fikk sine siste dager hjemme.

Hvis så er tilfelle så er han jo syk.

Skrevet

Han sitter vel ikke og juger på seg en gutt som fikk kreft og fikk sine siste dager hjemme.

Hvis så er tilfelle så er han jo syk.

Jeg tror jeg skal se på reprisen og høre en gang til hva han sier. Jeg fulgte bare sånn halvveis med i går.

Da er han virkelig syk hvis det var katta hans.

fei1365380229
Skrevet

Jeg tror jeg skal se på reprisen og høre en gang til hva han sier. Jeg fulgte bare sånn halvveis med i går.

Da er han virkelig syk hvis det var katta hans.

Det ble vist litt av videoen til sangen og den viste en syk ca. 4 åring. Så jeg tror nok det var en gutt han snakket om.

Kan aldri tenke meg det var hans egen sønn, det hadde vel kommet ut. Kanskje en kompis eller familiemedlems sønn.

Han snakket definitivt om en gutt i går, ikke en katt.

Skrevet

Ja, da er han syk. Og dette er et bilde fra videoen?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248454

Det står jo at det er fra videoen. Kan ikke skjønne hva det der har med en 4 årig død gutt å gjøre men...

Han sier jo også at det er hans form for "ekstremsport".

Skrevet

Det ble vist litt av videoen til sangen og den viste en syk ca. 4 åring. Så jeg tror nok det var en gutt han snakket om.

Kan aldri tenke meg det var hans egen sønn, det hadde vel kommet ut. Kanskje en kompis eller familiemedlems sønn.

Han snakket definitivt om en gutt i går, ikke en katt.

Det var det jeg trodde også.

Skrevet

"Magne, gutten min som bare ble 4 år...tenke på deg hver dag. du vil aldri bli glemt!!!! Meg og N'n snakker om deg hele tiden, vi savner deg noe utrolig!"

Men fant denne...

http://www.detnye.com/1103/74.html

"Sorgen over Roy Magne"

Skjønte ikke det. Har han kalt opp noen etter katten, eller katten etter noen? Og begge døde da de var fire år? Hm... Rart.

Katt? Håper virkelig ikke det er det det var snakk om her.

Tror alle som så programmet igår gikk ut fra at det var en gutt som døde.

En kan da ikke snakke om et dyr på samme måte som en snakker om et barn!

Håper virkelig at dette kun er spekulasjoner, og ikke virkelighet.

*sjokkert*

Skrevet

Det er katta hans sangen handler om, det stemmer. Det er en katt han snakket om på Skavlan. Fyren er helt sjuk.

Men veldig flink...

Skrevet

VET du at det er hans døde sønn?

Det som er, er at når et familiemedlem eller nære venners barn dør, spesielt om han var nær på gutten, så går det inn på alle og en hver!

At et barn i omgangskretsen dør er hard for alle...

Det er lite sannsynlig at det er hans unge det er snakk om her.

Skrevet

Det er katta hans sangen handler om, det stemmer. Det er en katt han snakket om på Skavlan. Fyren er helt sjuk.

Men veldig flink...

-Og kattegutten hette Roy Magne, reinrasa siameser. (!) Visstnok hans aller beste venn i mange år. Hørte et intervju med ham i sommer der han la ut i det vide og brede om Roy Magne og hans store personlighet. *s*

fei1365380229
Skrevet

"I samtalen med «Først og sist»-vert Fredrik Skavlan fortalte Valen om en fire år gammel gutt som døde av ryggmarkskreft. Fra sykdommen ble oppdaget, gikk det bare noen uker før han døde i sin egen seng.

- Meningen var at han skulle få sove hjemme i sin egen seng de to siste kveldene. Det ble bare med den ene, sier Valen til VG."

Dette kan da ikke være til å missforstås. Dette er jo ikke en katt. Hvis det er så satt han jo regelrett og jugde.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Men veldig flink...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249114

Hvis dette handler om en katt vet i alle fall Kristian Valen å dra den langt.

Så ... Egentlig bestrider jeg den bastante påstanden din etter å ha lest dette.

Skrevet

"I samtalen med «Først og sist»-vert Fredrik Skavlan fortalte Valen om en fire år gammel gutt som døde av ryggmarkskreft. Fra sykdommen ble oppdaget, gikk det bare noen uker før han døde i sin egen seng.

- Meningen var at han skulle få sove hjemme i sin egen seng de to siste kveldene. Det ble bare med den ene, sier Valen til VG."

Dette kan da ikke være til å missforstås. Dette er jo ikke en katt. Hvis det er så satt han jo regelrett og jugde.

Han jugde vel, da..

Men hvis du spør han, er han nok ikke enig. Denne katta var som et barn for Kristian.

Seff helt grotesk for de fleste.

Skrevet

Lest om dette i avisen idag. Forstår det som om det er en gutt, en som sto Kristian Valen nær.

fei1365380229
Skrevet

Han jugde vel, da..

Men hvis du spør han, er han nok ikke enig. Denne katta var som et barn for Kristian.

Seff helt grotesk for de fleste.

Javel. Og ryggmarkskreft finnes vel kanskje ikke? Det var det som stod i VG.

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249114

Hvis dette handler om en katt vet i alle fall Kristian Valen å dra den langt.

Så ... Egentlig bestrider jeg den bastante påstanden din etter å ha lest dette.

Og hvis den handler om et menneskebarn, så lurer jeg virkelig på hva dette bildet fra musikkvideoen har med dette å gjøre.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248454

Da blir han nok egentlig litt "syk" uansett, mener nå jeg.

Skrevet

Javel. Og ryggmarkskreft finnes vel kanskje ikke? Det var det som stod i VG.

Ryyggmargskreft er vanlig på katter, ja.

En sjelden kreftform for mennesker.

Gjest da blir jeg skuffet altså...
Skrevet

Det kan vel stå "gutten min" i dvd coveret selv om det ikke var hans sønn?

Kanskje det var katten det stod om i DVD coveret?

Men uansett så ble ihvertfall jeg i tvil nå. Han kan vel ikke ha løyet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...