Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ryyggmargskreft er vanlig på katter, ja. En sjelden kreftform for mennesker. Nå tuller du vel *håper* Jeg har vært borti eldre mennesker med det men jeg stusset over en fireåring. Uff nei, dette blir altfor mye spekulasjoner. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ryyggmargskreft er vanlig på katter, ja. En sjelden kreftform for mennesker. Er du seriøs? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Han finner jo på mye "rart" den fyren... Jeg så på Skavland i går og ble nesten rørt av fyren. Selv om jeg overhodet ikke liker han som verken moromann eller musiker. Men mannen er jo syk i hodet dersom historien han i går fortalte handlet om en katt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nå tuller du vel *håper* Jeg har vært borti eldre mennesker med det men jeg stusset over en fireåring. Uff nei, dette blir altfor mye spekulasjoner. Det var mark jeg reagerte på 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ryyggmargskreft er vanlig på katter, ja. En sjelden kreftform for mennesker. Det stod faktisk mark i innlegget i VG 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg så på Skavland i går og ble nesten rørt av fyren. Selv om jeg overhodet ikke liker han som verken moromann eller musiker. Men mannen er jo syk i hodet dersom historien han i går fortalte handlet om en katt. Det gjenstår å se da, en eller annen gang finner vi det nok ut. Uansett synes jeg han må være syk i hodet, når han har med sånne scener i musikkvideoen til sangen. (link litt lengre opp her). Synes ikke den scenen passer inn i en sang som handler om en 4-års gammel gutt som har dødd av kreft. *Grøss* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det gjenstår å se da, en eller annen gang finner vi det nok ut. Uansett synes jeg han må være syk i hodet, når han har med sånne scener i musikkvideoen til sangen. (link litt lengre opp her). Synes ikke den scenen passer inn i en sang som handler om en 4-års gammel gutt som har dødd av kreft. *Grøss* Jeg er ikke så inne i Valen sin musikkverden, men er du sikker på at denne videoen hører sammen med den aktuelle låta? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det var mark jeg reagerte på Det var vel en skriveleif kanskje ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg er ikke så inne i Valen sin musikkverden, men er du sikker på at denne videoen hører sammen med den aktuelle låta? Videoen kommer på god kveld norge i dag så da kan vi se. Men det kan jo ikke være til denne sangen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg er ikke så inne i Valen sin musikkverden, men er du sikker på at denne videoen hører sammen med den aktuelle låta? "Blodet renner i Kristian Valens rådyre musikkvideo til singlen «Still Here» som slippes neste mandag." Står det, og sangen het jo Still here. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Videoen kommer på god kveld norge i dag så da kan vi se. Men det kan jo ikke være til denne sangen. "Blodet renner i Kristian Valens rådyre musikkvideo til singlen «Still Here» som slippes neste mandag." Står det, og sangen het jo Still here. 0 Siter
Gjest spekulasi Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nå tuller du vel *håper* Jeg har vært borti eldre mennesker med det men jeg stusset over en fireåring. Uff nei, dette blir altfor mye spekulasjoner. Det skjer desverre 4-åringer også, spesielt blant innvandrerbarn som har vært utsatt for mye forurensning.. men som sagt blir det bare spekulering. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "Blodet renner i Kristian Valens rådyre musikkvideo til singlen «Still Here» som slippes neste mandag." Står det, og sangen het jo Still here. Å herregud, dette blir verre og verre. De sa da at det skulle komme på god kveld norge på tv2 så vi får se på den da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "Blodet renner i Kristian Valens rådyre musikkvideo til singlen «Still Here» som slippes neste mandag." Står det, og sangen het jo Still here. Oki. Uansett: Dersom han i går snakket om en død katt og det kommer fram, så tror jeg fyren har skutt seg sjøl i leggen som få før han. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det skjer desverre 4-åringer også, spesielt blant innvandrerbarn som har vært utsatt for mye forurensning.. men som sagt blir det bare spekulering. Prøvde å søke litt på nettet men fant veldig lite. Jeg vet om to som har hatt kreft i ryggmargen og da har det vært pga spredning. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Å herregud, dette blir verre og verre. De sa da at det skulle komme på god kveld norge på tv2 så vi får se på den da. Jepp, jeg skal se ja, dette må jeg få klarhet i hvis ikke kan det bli dårlig med søvn i natt;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jepp, jeg skal se ja, dette må jeg få klarhet i hvis ikke kan det bli dårlig med søvn i natt;o) Jeg kjenner at jeg blir helt syk jeg hvis det er en katt han snakket om igår. Det kan ikke være sant, ingen går så langt over streken. Sangen og alt hadde vært greit hvis han hadde sagt at det var katta. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kjenner at jeg blir helt syk jeg hvis det er en katt han snakket om igår. Det kan ikke være sant, ingen går så langt over streken. Sangen og alt hadde vært greit hvis han hadde sagt at det var katta. Kanskje målet hans er å overgå Kristoffer Schau? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje målet hans er å overgå Kristoffer Schau? Det har han allerede gjort i mine øyne hvis dette er sant. jeg håper virkelig det ikke er sant. 0 Siter
naiv Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det stod faktisk mark i innlegget i VG Og alt som står i VG er jo riktig. Hallejula! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.