fei1365380229 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Og alt som står i VG er jo riktig. Hallejula! Trodde du skjønte at jeg gjorde litt narr av det, og at jeg skjønte at det skulle stå marg 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det har han allerede gjort i mine øyne hvis dette er sant. jeg håper virkelig det ikke er sant. Kan ikke si at jeg syntes det hørtes ut som noen katt når jeg hørte intervjuet med ham nå. (reprise nrk2). 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kan ikke si at jeg syntes det hørtes ut som noen katt når jeg hørte intervjuet med ham nå. (reprise nrk2). Det syns ikke jeg heller, men etter å ha lest den artikkelen fra det nye som Alana linker til, og, sånn som Kristian Valen er, så forundrer det meg ikke. Nå sitter jeg her og venter på sangen. Er spent på hvordan den er. Kommer akkurat nå faktisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kan ikke si at jeg syntes det hørtes ut som noen katt når jeg hørte intervjuet med ham nå. (reprise nrk2). Jeg glemte å se. Jeg ser på filmen på tv2 med et halvt øye. Nei, jeg håper da virkelig ikke at det er katta han snakker om. Men det virker nesten slik. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det syns ikke jeg heller, men etter å ha lest den artikkelen fra det nye som Alana linker til, og, sånn som Kristian Valen er, så forundrer det meg ikke. Nå sitter jeg her og venter på sangen. Er spent på hvordan den er. Kommer akkurat nå faktisk. Nei jeg aaner ikke jeg... 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nei jeg aaner ikke jeg... Nei, det var nå en fin sang uansett da, syns nå jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det syns ikke jeg heller, men etter å ha lest den artikkelen fra det nye som Alana linker til, og, sånn som Kristian Valen er, så forundrer det meg ikke. Nå sitter jeg her og venter på sangen. Er spent på hvordan den er. Kommer akkurat nå faktisk. Mulig mysteriet blir oppklart i morgen da: http://www.tvnorge.no/index_programoversikt_html?tm=1097445600 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nei, det var nå en fin sang uansett da, syns nå jeg. Sangen var fin ja. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Mulig mysteriet blir oppklart i morgen da: http://www.tvnorge.no/index_programoversikt_html?tm=1097445600 Får prøve å huske å se det da. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg glemte å se. Jeg ser på filmen på tv2 med et halvt øye. Nei, jeg håper da virkelig ikke at det er katta han snakker om. Men det virker nesten slik. Mulig mysteriet blir oppklart i morgen da: http://www.tvnorge.no/index_programoversikt_html?tm=1097445600 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Mulig mysteriet blir oppklart i morgen da: http://www.tvnorge.no/index_programoversikt_html?tm=1097445600 Dagens store mysterie LOL. OK, da får vi være tålmodige til i morra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Dagens store mysterie LOL. OK, da får vi være tålmodige til i morra. Jeg så intervjuet hos Skavland i går, og han snakket om en gutt. Det var ingen tvil overhodet om det. Så dersom det nå viser seg at den gutten i realiteten var en katt, så er ikke fyren bare gal. Han er også en løgner, og ikke bare er han en gal løgner, men han er en gal løgner som skryter på seg å ha kjent en 4-åring som har dødd av kreft. Meget mulig for å selge plater. Kreft. Dødt barn. Katt. Løgn. Barn som egentlig var en katt. Følelser rundt kreft. Kreft som har berørt de fleste av oss på en eller annen måte. Noe man ikke skryter på "seg". Følelser rundt døde barn. For en suppe. Jeg håper for han sin skyld at ikke denne Roy Magne var en pus. Stakkars fyr om så er tilfelle og media finner det ut. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg så intervjuet hos Skavland i går, og han snakket om en gutt. Det var ingen tvil overhodet om det. Så dersom det nå viser seg at den gutten i realiteten var en katt, så er ikke fyren bare gal. Han er også en løgner, og ikke bare er han en gal løgner, men han er en gal løgner som skryter på seg å ha kjent en 4-åring som har dødd av kreft. Meget mulig for å selge plater. Kreft. Dødt barn. Katt. Løgn. Barn som egentlig var en katt. Følelser rundt kreft. Kreft som har berørt de fleste av oss på en eller annen måte. Noe man ikke skryter på "seg". Følelser rundt døde barn. For en suppe. Jeg håper for han sin skyld at ikke denne Roy Magne var en pus. Stakkars fyr om så er tilfelle og media finner det ut. "Jeg håper for han sin skyld at ikke denne Roy Magne var en pus." Roy Magne er en pus jo. Det står her: http://www.detnye.com/1103/74.html Men hva gutten heter, det er det ingen som vet. Eller har han sagt at gutten het Roy Magne? (et fælt navn forøvrig...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg så intervjuet hos Skavland i går, og han snakket om en gutt. Det var ingen tvil overhodet om det. Så dersom det nå viser seg at den gutten i realiteten var en katt, så er ikke fyren bare gal. Han er også en løgner, og ikke bare er han en gal løgner, men han er en gal løgner som skryter på seg å ha kjent en 4-åring som har dødd av kreft. Meget mulig for å selge plater. Kreft. Dødt barn. Katt. Løgn. Barn som egentlig var en katt. Følelser rundt kreft. Kreft som har berørt de fleste av oss på en eller annen måte. Noe man ikke skryter på "seg". Følelser rundt døde barn. For en suppe. Jeg håper for han sin skyld at ikke denne Roy Magne var en pus. Stakkars fyr om så er tilfelle og media finner det ut. Hvis det er en katt så er det helt sykt. Jeg kan egentlig ikke tro det. Men det var mange merkelig sammentreff her og linken til Champagne, den var ekkel i så fall. Dessuten synes jeg det er søkt at noen dør av ryggmargskreft bare noen uker etterat det er oppdaget. Men jeg kan jo ta feil og at det er unger som får det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "Jeg håper for han sin skyld at ikke denne Roy Magne var en pus." Roy Magne er en pus jo. Det står her: http://www.detnye.com/1103/74.html Men hva gutten heter, det er det ingen som vet. Eller har han sagt at gutten het Roy Magne? (et fælt navn forøvrig...) I følge Alana står det i cd-coveret hvordan han savner "gutten sin", "Magne" som bare ble 4 år gammel. Når man så leser i linken fra Det Nye om at pusen ved navn Roy Magne bare ble 4 år gammel, og hvilken smell han gikk på når den døde, er det nærliggende å tro at "Magne" og "Roy Magne" er samme skapning? Det høres jo sykt ut. Håper for han sin skyld at dette bare er en ufin konspirasjonsteori på dol. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hvis det er en katt så er det helt sykt. Jeg kan egentlig ikke tro det. Men det var mange merkelig sammentreff her og linken til Champagne, den var ekkel i så fall. Dessuten synes jeg det er søkt at noen dør av ryggmargskreft bare noen uker etterat det er oppdaget. Men jeg kan jo ta feil og at det er unger som får det. Jeg kan heller ikke tro at han i går snakket om en katt. Det er ikke mulig å be om bråk på den måten. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 I følge Alana står det i cd-coveret hvordan han savner "gutten sin", "Magne" som bare ble 4 år gammel. Når man så leser i linken fra Det Nye om at pusen ved navn Roy Magne bare ble 4 år gammel, og hvilken smell han gikk på når den døde, er det nærliggende å tro at "Magne" og "Roy Magne" er samme skapning? Det høres jo sykt ut. Håper for han sin skyld at dette bare er en ufin konspirasjonsteori på dol. Hmm... Nå er det noe jeg har gått glipp av. Får finlese tråden. Dette er jo virkelig interessant. Men - for å se på det fra en annen side. Kanskje han i et intervju med Det Nye ville ta litt avstand fra det og sier at det er om en katt, men at det i virkeligheten er om et barn...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kan heller ikke tro at han i går snakket om en katt. Det er ikke mulig å be om bråk på den måten. Se hva han skriver da: Den siamesiske katten min. Vi hadde bursdag på samme dag, og da jeg så ham på kennelen, skjønte jeg med en gang at det var han jeg ville ha. Ingen andre likte ham, fordi han hadde en knekk i halen. Hans personlighet ble formet av min, og hver natt sov han i armkroken min under dyna. Jeg måtte ligge med armen i en spesiell stilling hele natten, for jeg hadde ikke hjerte til å snu meg. Det førte til slutt til at jeg fikk ryggproblemer og måtte gå til kiropraktor. Senere skadet han potene sine på en kokeplate, og jeg måtte bære ham i to år. Du vil sikkert tro jeg er gal, men Roy Magne betydde utrolig mye for meg. Det å bygge tillitsbånd med en annen rase enn mennesker, er helt spesielt. En katt tar deg for akkurat det du er, sier Kristian. Roy Magne døde 4 år gammel. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 I følge Alana står det i cd-coveret hvordan han savner "gutten sin", "Magne" som bare ble 4 år gammel. Når man så leser i linken fra Det Nye om at pusen ved navn Roy Magne bare ble 4 år gammel, og hvilken smell han gikk på når den døde, er det nærliggende å tro at "Magne" og "Roy Magne" er samme skapning? Det høres jo sykt ut. Håper for han sin skyld at dette bare er en ufin konspirasjonsteori på dol. "I følge Alana står det i cd-coveret hvordan han savner "gutten sin", "Magne" som bare ble 4 år gammel" Selv om jeg har lest innlegget til alana 5 ganger eller så, fikk jeg ikke med meg at det sitatet var fra det coveret, trodde det var klippet fra den linken hun kom med, så jeg leste ikke så nøye, regnet med hun hadde misset Roy når hun kopierte, og leste heller på den sida istedetfor det hun skrev der. Men nå står alt så mye klarere for meg. Fyren er syk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hmm... Nå er det noe jeg har gått glipp av. Får finlese tråden. Dette er jo virkelig interessant. Men - for å se på det fra en annen side. Kanskje han i et intervju med Det Nye ville ta litt avstand fra det og sier at det er om en katt, men at det i virkeligheten er om et barn...? "Men - for å se på det fra en annen side. Kanskje han i et intervju med Det Nye ville ta litt avstand fra det og sier at det er om en katt, men at det i virkeligheten er om et barn...?" Det hørtes faktisk utrolig fornuftig ut. Lang mer sannsynlig enn at han har vridd det andre veien. For det ville jo bare vært sykt. Det du beskriver ville vært forståelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.